Vad Tror Du?





Ja, vad tror du om mina funderingar om att bli Tradarchaffis??
Känns som om jag faktiskt skulle kunna trivas innom det yrket!!
Jag är ju som jag är...men det har jag väl lyckats dölja så väl här på min blogg!! *ASG*

Du sitter säkert o tror att jag är en tjej i rosa klänning och torr humor...och att jag är så nära en ängel någon kan komma utan att ha kilat vidare ( = dött)!! ;)

JAg förstå att detta kommer som en chok...att den rosa klänningen som sitter sådär helt lös, lite som ett tält...helt hux flux böts till ett par snygga väsittande jeans, ett svart linne, boots o en jävla attidtyd!
För det är väl bilden av tjejen i Rosa klänning du fått av mej??
Henne med normalhumor om du har tur!

Lessen att göra dej besviken...hoppas du inte var allt för förtjust i den bilden av mej ;)

Som sagt så funderar jag allvarligt på att ta tradarkortet...om jag nu kan charma Arbetsförmedlingen att betala!
Tror ni jag ska gå på "Vifta-på-ögonfransarna-se liten och lessen- se så sööööt jag är. stilen" eller ska jag knata in där som jag är och säga "Betala detta så jag kanske kan få mej ett jäffla jobb!"...vilken tror ni?

Personligen så känns sistnämnda bättre...men jag tror jag lägger till lite "Titta så sööt o gullig jag är" också...skadar aldrig att va söt o gullig.
Sen måste jag fixa snacket också (ja, jag kan snacka för min sak men behöver fakta)...så nu läser jag om yrket och utbildningar så jag kommet att DRÖMMA om det!!

"LoverGirl" var lite orolig igår för att jag läste för mycket...sen böt hon och skrattade gott åt mej när jag meddelade att jag försökte få mej själv att låta någerlunna normal i en arbetsansökan!
Du kan ju tänka dej vilken pers det var för mej!!

I skrivandets stund så sitter jag och söker jobb...snacka om att det är svårt att komponera ihop nått som låter vettigt!!
Tror dock jag skippar att skicka adressen till min blogg...försöker verka normal ;)








Tror du jag skulle få jobb om dom läste min blogg?
Vet du vad...det tror inte jag!!!


Min arbetsansökan verkar bli...närmare normal än "Totalt jävla utflippad"...och det är ett STORT framsteg sen förra ansökan jag skrev för ett tag sedan.
Skickade inte in den för jag bara satt och skrattade så hysteriskt så tårarna rann!
Jag lät som en mentalpatient som rymt från slutna psykavdelningen och kom på att "JA, jag ska söka Jobb...som EXIBITIT på en affär! Min kluvna personlighet kommer att trivas!", lyckligt vridandes sina händer och skratta hyteriskt! *ASG*

Så jag har gjort framsteg...kanske ska lägga ut min jobbansökan här på bloggen så får ni läsa...den som är närmare norlmal alltså!!
Den andra har jag tyvärr inte kvar ;(

Inte alls lätt att marknadsföra sej själv...vet som inte vad jag ska skriva!!!

" Hej jag heter Alice och söker jobb hos er.
Anställer ni mej så får ni en tjej som är som är och med en humor som får dom flesta att rodna.
Jag har ett humör som får ett åskväder att verka som en picknick på en blomsteräng!
Jag älskar att surra...är faktiskt sällan tysst om jag ska vara ärlig, en förkylning med heshet kan nog kännas som en välsingnelse för min omgivning!
Annars så är jag väl inte som dom flesta andra...har väl nån normal sida men jag har just nu svårt att komma på nån som är värd att nämna.
 Det enda jag VET är att jag defenetivt kan förlänga era liv med några år i och med att jag ofta frambringar skratt!!"

Vad tror du..funkar det ;) ?

***

Annars då??

Njuter av min fiiiina nya jacka :)
Den e så fiiin o gosi...älskar den massor!!
Blir så söt i den så... spc om jag har min nya keps på mej också!!
Men jag är ju alltid söt så det är jui nte så konstigt ;) :)

Nej nu vet jag riktigt mer vad jag ska blogga om...så jag säger hej då för stunden.
Och som vanligt så SNÄLLA gulliga du smeta inte ut texten ;)

*Lägger fram teddybjörnarna* Dom saknar att bli kramade ju :)






O


KRAAAAAAAAAMEN

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!


Kommentarer
Postat av: LoverGirl

Du får testa o skicka in en "äkta" cv, hehe.

Ams säger juh hela tiden att man måste sticka ut ur mängden för att kunna få ett jobb.

Så you go girl!!!

2009-09-27 @ 09:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0