Bilder Från Pite Som Utlovat...Och Bilder På Mej!!



"Self Reflektion"




Jaha, saknat mej nått?
Några tror jag har saknat mej i alla fall!!

Kom hem från Pite i onsdags och har inte idats blogg sen.
Men nu ska jag blogg som jag lovat =)

Få se nu...lovarde ju att blogga ut bilder från Pite och mina små tillhåll o promenadstråken min...så det är väl bara att börja!! :)


***


Detta är i skogen som ligger en liiiiiten bit från mammas o pappas kåk.
Stigen är där jag helst av allt går





Det blir inte bättre!!





***



Bara så vackert med Vitmossa...








***


Detta är den andra favorit biten av min promenad...det är sååååå vackert där!!




Denn stig passerar ett grustag...





***


...där jag hittade denna väl genomtänkta skylt upphängd




Om dom då skippat dom gröna sträcken!!





***


Detta är anledningen till att jag finner skylten roande....






för det finns ju så LITE sand o grus där!!!


Bara som lite onödig fakta om mej (som om det andra varit så nödvändigt!!) så i dett agrustag har jag kört bil...tränat backa runt hörn...start i backe...*Skrattar*


***






Det BLÅSTE där kan jag meddela!!




***


När jag gått min runda så kommer jag fram till...





...sötaste huset som finns!!!




***



En bit in i skogn från moder o faders hur så ligger min omtalade älsklings sten...



Så ser den ut...

Intressant som fan va ;) !?


***


Detta är nere på ängen som ligger en liten bit från moder o fader...så fint där på sommaren...och faktiskt även nu på hösten...lägger bara ut bilderna skriver inga kommentarer...det kan jag göra i slutet :)























***


Sen har jag ju en fasination av himmelen...så här kommer lite bilder















Gissa vad dom molnen slutade i...just det





Regn!



***


Så jag gick hem och käkade mat...och det blev Pite Palt :)
Gooooooood mat ju ;)





Visst ser det gott ut!? *Skrattar*





Käkas med smör och sylt :)  *Mummsis*


***


Så då har jag bloggat om min vistelse i Pite då :)
I alla fall i bilder!!

Appropå bilder..."LoverGirl" du måste skicka dom där bilderna till mej!!
Vill se dom ju!!

"LoverGirl" kom till Pite i tisdags o gick på stan med mej i massa många timmar!!
Så skoj att svammla på där utan dom små!!
Undra just om det surras nå...*ASG*

Min syster kom också till stan på Tisdagen så jag gick med henne också på stan då "LoverGirl" åkte...mycket trevlig :)

Annars i Pite har jag mest tagit det ungt och andats...levet :)
Tyvärr så blev det bara en enda promenad..det regnade för det mesta!! ;(

Jaha, nu ids jag inte skriva mer...så jag snör väl ut lite bilder på mej då... ;)



***























Jag sover...broder som tagit denna bild...





Tämmligen nyvaken...!!





Åter igen...Det Va Inte Ja!!











*ASG*





Såg så annorlunda ut på den bilden ju!!




































Så det får räcka för idag :)
Hoppas att du inte sommnat...och om du har gjort det så hoppas jag att du kramar Teddybjörnarna!! ;)

Nej, nu ska jag hämta in posten och klappa på min Lila Isbjörn och busa med mina Mintgröna Pingviner *Skrattar*



Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0