Livt Efter Detta..Vad Händer Då Jag Chekar Ut??






Jag har tänkt...vad händer då jag chekar ut från detta liv?
VAd kommer folk att  minnas om mej...kommer dom att minnas??

Eller kommer jag att hammna i det facket "Ingen minns"?
Intressant...

Jag tror på livet efter detta...och jag gör ingen hemmlighet av det heller.

Jag är ju som jag är...och det känns som om jag kom åkandes på en fet HD med hööögt styre från ett annat Universum...
Kom till en korsning drog på gasen nitade vid en skylt "jorden Hopplöst Ställe" tänkte
"Ja va fan kan ju va skoj med en utmaning"

Ställde hojen vid sidan av vägen o börja gå.
Dumpa Skinnstället efter vägen o hammna hos mamma o pappa!!

Nu är jag här...varit i 26 år...hoppas på många till...men den där HD´n...hur i HELLVETE kunde jag LÄMMNA skiten!? ;)


Så jag tror att den dagen jag chekar ut så kommer jag att knata samma väg fram som när jag kom...dra på mej Skinnstället o hjälmen...kicka igång HD´n vinka, flina o säga

"Jaha...var fan ska jag åka o härja nu då!?"

Naturligtvis så kommer jag att hällsa på alla människor som jag gillar som är kvar på jorden men även dom i övriga universum  (Döda  alltså)...kanske nån liftar med på Bönpallen en stund :)





Denna VILL jag Ha!!
Ingen bönpall men det går ändå ;)



Men hur kommer folk att minnas?
Hmmm...mest troligt som en jävla tjurskalle...o mitt sarkastiska sätt!!

Jag är eeeelaaaaak på vissa sätt...ingen du vill bråka med kanske...
Men står jag på din sida så är jag inte så dum att ha ibland...

Jag är ju som jag är...vilket ni säkert märkt...men jag har mina bra sidor också.
Min humor o mitt sätt att vara är lite speciellt...så inte många som står ut tror jag...men för dom som gör det så kan jag nog ge ett gott skratt i alla fall!! ;)

Vad skulle du minnas om jag chekar ut??




För Klok Är Jag Inte!! ;)




***


Jaha...nu då??
Vad vill ni veta!?
Går o lämmna kommentarer vett ni!! ;)


***

nej, nu ska jag ila...ska mysa med två troll som hoppat på mej =)


Men först lite bilder...alltid retar det nån ;)













"Hmmmmm...."







Lite suddigt men....








Snyggt....nääää







Jag o min "Knähund" ;)








***



Sådär ja... :)


Lova nu att du inte gråter...*Ger dej en teddybjörn*
Kramas väl!!









O


Kraaaaaaaaamen!!



Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0