*Spinner* Blir Pite I Helgen



" I´m Going Home"




*Spinner* jag ska hem till Pite ikväll...jag slipper  längta hem!!
Saknar Pite sååååå mycket!!

Mitt bäbara nät kommer att följa med också...kan vi ju hoppas att det vill funka!!
Men det borde det göra så...!

Blir promenader i helgen...på grusväg och skogsstigar...i lugn o ro bara gå...enda som låter är vinden...och naturligtvis "Volbeat" som dunkar i öronen!!

Ska försöka ta lite kort på mina små ställen i Pite...där jag brukar gå :)
Ni får följa med på en tripp i mitt liv i alla fall ;)

Nej...om jag skulle ta o packa ner kläderna till mej o pojkarna då...vet inte när dom kommer o hämtar oss!!
skulle gissa att det blir som vanligt "Vi ringer en timme innan vi kommer..."
O så plingar det på dörren och så är dom här...och inte har dom ringt!
Men det är lugnt...jag är härdad ;)


*Lägger fram teddybjörnarna* det är mörkt nu om natten så krama dom mycket så dom inte blir rädda...

 

O

Kraaaamen!!


Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0