Snabb Bloggande...Fick Abstinens Ju!!





Fick sådan jäffla abstinens att blogga!!!

Kom idag att tänka på dockan Barbie...dom har jag lekt med när jag var liten...så jag googlade upp barbie.
Konstaterade att det finns mycket roligare barnies idag än då!!

Kolla in dessa ju :






Inte är ju denna nått som jag velat ha nej!! :(







Söt Gothik donna ju...hade kunnat få bo hos mej ju!!






*Suck* tänk att få vara i den ålder då jag lekte med Barbies...o dessutom få ha denna!!!







Det e allt bra orättvist...hon hade ju passat perfekt hos mej ju!



***


Dom där dockorna hade passat mej som liten...o nu vill jag ha dom för att dom är smått udda :) ;)
*Hostar* o det passar ju inte mej ett dugg....hi hi hi


Jaha, nu har jag snabb bloggat också..och det får fani mej räcka för stunden...men jag lär återkomma inatt :)

Gråt inte nu för texten bli så svår o läsa!
Här krama Teddybjörnen...den är gooooooosig :)







O


Kraaaaaaaaaaamen



Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0