Jag Överlevde!!!





Jag överlevde promenaden till "LoverGirl"!!
Sitter här alldeles intakt och inte vettskrämd ;)

Inte en enda cyklist på hela vägen hit...så på vägen hem lär väl varenda jävla cykel att vara i rullning...och på detta område så är det MÅÅÅÅÅNGA cyklar!! :0o

O intet att förglömma alla bilar...men jag hoppas dom sover på sina små P-platser!

Som vanligt så sitter jag o "LoverGirl" o surrar om en massa intressanta saker...men vad det är det får ni inte veta :)
Lite hemmlisar vill jag minsann ha *Skrattar*

Fast just nu så leker hon städerska...eller tvätterska...hon hänger tvätt som en tok...gott luktar det!!
Måste fråga vad hon har för sköljmedel ju!!

Jag hör ljudet av nyvässade pennor mot kolegieblock som anteknar förbrilt...intresseklubben i aktion!! ;)
Nåväl, inten tvingar dej att läsa så jag utgår från att jag skriver nått som kittlar ditt intresse...vad det då må vara :)


I morgon så tror jag att jag ska ta o busa med min Lila isbjörn o sedan sätta mej ner o spela Yatzy med mina mintgröna pingviner.
Dom har börjat att bli haj på det spele nu *ASG*

Ja, det är så att jag har lite att blogga om!!

Som jag skrivit i sååååå många inlägg...du vågar skriva kommentarer...o om du har nån önskning om vad jag ska blogga om så  skriv det...jag är sällan omöjlig och inspiration är aldrig fel att få!!

Nåja, jag hyser inget större hopp om att du ska våga skriva en kommentar...Theres o "LoverGirl" ta ej åt er :)

Får se om jag bloggar mer sen i natt...utlämmnar inga löften!


Börja nu inte att jööl (= Gråta) för det hjälper inte...för smetar du ut texten så kommer jag personligen att söka reda på dej o tvinga dej o skriva om den ;)






O

KRAAAAAAAAAAAAAAAAMEN


Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!


Kommentarer
Postat av: långväga grannen

Du ska härmed anta utmaningen att på ett så bra och utförligt sätt,

blogga om det mest pinsammaste du någonsing varit med om.

VIKTIGT!

Det ska framkalla många skratt.



Lycka till!

2009-09-24 @ 08:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0