Jäffla Cyklister!!




Jag vågar fan i mej inte ut nå mer nu!!
3 jävla cyklister har nästan kört på mej sedan igår...o en bilist...på en GÅNGVÄG!!!

Hur i hellvete den där bilen tagit sej dit vet jag inte...men jag vet att jag INTE väntade mej en bil där!!
Blev vääääääääääldigt rädd o nästan påkörd ju!!!

Hande ju inte tänkt cheka ut ännu...o def inte på grund av en Bilist på en Gångväg!!
I hellvete heller!

Sen har vi ju då cyklisterna...och vet ni vad??
Jag börjar STARKT tycka att det skall införas ett CYKELKÖRKORT!!!

Igår så tvingade jag med mej Sara till affären (så dödligt tråkigt att gå själv o så ville jag inte bli fast i kiosken som vanligt....!)...
Då vi var Nästan framme så ser jag 2 cyklister komma syklandes mot mej...och susar förbi mej så nära så jag kände VINDDRAGET!!
Höll på att dö...hade en puls på 30000 slag/minuten!!

Sen idag påväge hem från dagiset då jag lämmna kidsen...så går jag alltid under en gångtunnel och innan man är inne i den så ser man inte vad som kommer o möta en...
O jag går alltid en omväg IFALL att det kommer en cyklist...så gjorde jag även idag...men...den jäffla cyklisten var fullt upptagen med att titta på ett FLYGPLAN flera jävla kilometer upp i luften!!
Så jag fick hoppa undan...o han väjade...inte en milimeter!!!
Han hade HÖG fart o som sagt så ser jag inte vad som kommer o möta mej så jag hade inte så mycket tid att hoppa undan på!

Men jag hann...fick en stukad fot på kuppen...men det får jag så lätt så det är inget jag räknar!
Dock så bestämde jag mej för att inte gå ut nå mer idag...dock så tror jag att jag kommer att smita iväg till "LoverGirl" ikväll..jag får smyyyyyyyyyga mej fram!!
O skrika med jämna mellan rum "JAG GÅR HÄR KÖR INTE PÅ MEJ!!!" ;)

Om inte annat så får dom ju lättare att sikta om jag skriker...navigera efter min röst då det är så mörkt ute ;)
O nej Sara det är ingen ide att du försöker ;)

Justja...lova ju att lämmna en film som jag har till henne...bäst att rota fram den innan jag glömmer det (med ett minne som en senil guldfisk i absint så är det bäst att agera på en gång!!)

Idag är det konstigt väder ute...eller snarare Jobbigt väder...kallt ute...men ändå varmt!
Tog min nya fina höst/vår/tun vinterjacka idag...kan meddela att jag både svettades o frös!
Jäffla jobbigt att känna att jackan behövs...men att jag svettas i den!
Den andra jackan jag har frös jag i (aldrig är jag nöjd!)!

Nej, nu ids jag faktiske inte blogga mer...kanske sen inatt...kanske!!








O



KRAAAAAAAAAAAAAAAAMEN


Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0