Friterad Kyckling O Busiga Ungar...O Jäffligt Trevlig Sällskap!







Sitter hos "LoverGirl" nu o passar på att snabb blogga mendans hon är o hämtar ett paket...o köper ett frimärke till mej :)

Det är kallt ute...och jag får inte tag på mina jackor förrens på Måndag :(
Då komme mamma o pappa upp o hälsar på :)

Men fuck jag kommer att frysa i morgon på stan!!
Måste försöka hitta nån någerlunna snygg jacka att ha på mej...vägrar se ut som ett muffo!!!
Ja ja, det löser sej nog!

Jag får sno "LoverGirls" jacka...för den är såååååååååååååååååå snygg ju!! ;)

Nej, nu kom hon tebax så jag ska vara social :)






O


Kraaaaaaaaaamen


Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!





P.s Jaha...då e jag fast satt i handbojor då....normal fredakväll ;)  *ASG* D.s

Kommentarer
Postat av: LoverGirl

Du kan få låna hem bojjorna om du e rädd om dem flinar elakt.

2009-09-19 @ 03:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0