Utmanad Av Miilo






Nattblogga inatt då...om det går *Skrattar*


Jaha, vad ska jag blogga om inatt då??


Blir en Utmaning som jag fått av Miilo =)


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Då var jag alltså 16...då gick jag första på backa...plugga o plågades typ!!
Lyssnade på musik o slappade i mitt blåa rum :)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Var 2 barns mamma åt universums finaste barn ju...o dom var sjuka då så jag gjorde inte mycket annat än tog hand om dom!

3) FEM SNACKS DU GILLAR

Nötter, MÖRK choklad med blåbär i, paprika, vindruvor o mjölkchoklad (om det nu räknas)


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

Vet inte...men en hel del Alice Cooper texter har väl satt sej!!


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

Mycket jag skulle göra... köpa bil, resa, spara....o så mycket mer =)


6) FEM DÅLIGA VANOR

Snurrar håret som en tok, biter mej på insidan av läppen då jag tänker, eeeeenviiiis, självkritisk, häftigt humör.


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Läsa, surra, skratta, lägga puzzel och busa med dom små trollen


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Haremsbyxa, hipp hopp kläder, silver/guld/lack tajts, rosa klänning, gulliga kläder
 (Fast erkänn att jag skulle se super het ut i Rosa klänning!!*Skrattar*)

9) FEM FAVORITLEKSAKER:

Hmmmm...leksaker...min mjukisdelfin (som jag haft sedan jag var 6 år), min dator, mina böcker, mina 2 mjukis dinosaurier (ska dra den historian sen nån gång) och hmmm...min nagelfil (den används flitigt på mina långa naglar)

Jag vill att dessa gör utmaningen: Ptja, den som känner sej manad







O

Kraaaamen


Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0