Beslutsångest





Jag har beslutsångest...sa jag avveckla eller inte??

o säg inte "Gör en för- o emotlista för då stryper jag dej!!
Hatar sådana listor...stort jäffla svammel!!

Ska försöka få mej ut o promenera idag...kanske kan besluta hur jag ska göra med denna blogg då!!

Vad tycker du?
Fortsätta eller avveckla??
Kanske är tajt om tid att svara men...du bör hinna innan jag lägger mej o sova för det är runt klockan 05:00 tiden!!

Nej, nu ska jag dra på mej nå byxor...blir inte så poppis om jag går ut utan (eller rättare sagt så blir jag nog det!)
dock blir jag kall...o det vill jag inte alls!! :) ;)

Lägger fram teddybjörnarna* ta hand om dom nu...ifall jag avvecklar!

Och ifall jag avvecklar så får jag för säkerhetsskull skriva :

Tack ni som läser min blogg...värmer att se att den tilltalar nån!
Hoppas den lockat till några skratt och inga tårar...om det inte var tårar för att du skrattat så mycket!! ;)

Ta hand om dej nu..i fall att om!









O


Kraaaaaaaaamen!!!




Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!


Kommentarer
Postat av: LoverGirl

Men lilla Darling!

Inte ska du avveckla din fina blogg.

Kommer o sakna alla dina ärliga, flummiga, fina, knasiga bilder då juh!!



Kraaaaaaamar om

2009-09-17 @ 20:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0