Varför Steg Jag Upp Nu Igen!?




Klockan pep 05:15 i morse...behöver jag säga att livet just då känndes så tungt så jag hade kunnat dö!?
Hasade mej upp och tog på mej kläder...packa ner dom sista sakerna...öppnade dörren ut och insåg att vintern börjar vara ruggigt nära!

Sovit i LoverGirls lya medans hon barnen varit på äventyr...passat kissar o marsvin :)

Men jag ifrågasätter fortfarande varför jag steg upp!!
Känner att denna dag kommer inte att bli ett dugg bättre än igår!

Men måste ju ta dom små...och så är jag ju vovvevakt till Blizz och Akilles =)
Söt hundarna som grannarna Sara o D har.
Just nu så ligger dom o sover...Blizz vid mina fötter och Akilles på en Hög med gardiner o en filt (där skulle han INTE sova enligt mej...men enligt honnom och nu ids jag inte köra ner han mer).

Dagen idag går i samma tecken som igår...försöka få ringa...lyckades igår men människa jag pratade med kan inte ha haft en jäffla aning om vad han surra om...så jag ska ringa igen!
Så fort tillfälle ges!!

Sitter o kikar på en av min ÄLSKLINGSSIDOR med kläder...hlt underbar...finns hur mycket som helst som jag vill ha därifrån!


http://www.dunken.se/default.asp


ÄLSKAR den sida...ska handla från den jag ;)
Finns så mycket som jag skulle vilja ha där...en keps, tröjor, underkläder...bälten...vill haaa!!
Nån gång på en lååång stng ska jag väla kunna köpa lite av det jag vill ha i alla fall =)

Huff, puff....uff...jag är sååååå trött!!
Jag skulle kunna sova en hel vecka känns det som!!

Hittat en till musik favorit nu...heter "Säkert!" och dom är så dååliga så dom är bra ju =)
Nöter dom som en tok...tillsammans med Volbeat...en väääääldigt udda blandning!

Nej hörrö du du...nu ska jag ta och mysa ihop mej i soffan med mina små troll!!






O


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar



Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!




Kommentarer
Postat av: LoverGirl

Vaaa fan bloggar du inte mer för? haha

2009-10-25 @ 14:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0