Osminkad... O Sen Sminkad!! ;) :)




Jaha, vad gör du??
Sitter du o smyger på min blogg igen...??

Faktum är att jag vet det...jag vet att det är nån som är in på min blogg väldigt ofta...och vet du vad??
Jag är nyfiken på vem du är... :)

Spelar ingen som helst roll varför du är in på min blogg jag blir ytterst smickrad...men vem är du??
Lämmna en kommentar och jag lovar att jag inte kommer att publicera den.



8 unika besökare (Smikrad att det iaf är 8 st som orka läsa)





Men det är här som det blir intressant...17 besök av alla dessa 8...dvs av alla dessa 8:a så är det nån/några som är in ofta...vem/vilka är du/ni?? :)

Jag är en nyfiken kisse... :)


***


Jag har ju köpt 9 par nya jeans som skrivet...och jag tänkte att ni kunde få se ett par av dem :)






Detaljer på vänster ficka









Älskar dom....framsidan låren :)





Benen :)



*Trummvirvel*



Baksidan




Så, nu har du sett ett par av mina nya jeans...sitter snyggt va?? ;)


Tack LoverGirl för att du hjälpte mej ta bilden :)


***

Okej, detta kanske kan vara skoj för er...*ASG*
Jag gör en bildvisning steg för steg då jag sminkar mej...intressant va??







Osminkad







Inte stor skillnad men jag har Brunkräm, puder och rough på mej...





Ögonskugga


Och slut resultatet blev





Kajal, En till ljuuusare ögonskugga och mascara och läppglans :)

Lite skillnad...o bättre ljus på efterbilden!!


***


Jag tycker att det ör skoj att sminka mej och att se bra ut...och jag VET att jag ser bra ut...
Kaxig o självsäker!?
JAG!?
*ASG* Värsta Bitchen ;)

Känner att i och med att detta då är min lilla Egoblogg...där jag är mej själv...så är det väl inte mer än rätt att visa mej utan smink också! :)

Hoppas att du inte blev allt för rädd och att du inte fick allt för allvarliga chokskador!!



***

Har inte så mycket mer att blogga om för tillfället...men jag har tänkt snöra ut en massa bilder på mej som är tagna idag!!
Alla medans jag pratade med min syster yster :)

Så se o njut/förfasas eller skippa skiten :)














































































Kommer fler bilder ikväll eller i morgon på lilla mej...för den som då kan finna det intressant ;)









***


Och snälla snälla söta du...sudda inte ut bilderna och den lilla texto som finns ;)
Teddybjörnarna säger att dom är välkramade och omhändertagna...låter alldeles förträffligt :)







O


Kraaaaaaaaaamen


Wah The Hey, Wath The How...Over And Out!!



P.s Du vågar lämmna en kommentar :) D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0