Min Lista...





Goooood morgon!!


För omväxlings skull så tänkte jag blogga på morgonen...ínlägget skives från sängen!

Satt igår o skrev en lista på allt som jag måste införskaffa...lite är det men det kunde vara värre!!
Får ta min syster på en tripp till IKEA och införskaffa grejer också!!
Det mest akuta just nu är Sängen till pojkarna o soffa till V-rummet!!!

Måste börja jaga kartonger också...skulle kunna bli en helt underbart värdelös film "Den vilda jakten på kartongerna"...skulla va nått de va!? ;)

Hade tänkt packa ner massa småkraffs i helgen men det gick jäffla dåligt just för den anledningen att jag inte har en enda jäffla kartong!!
Försökte packa ner i en fantasikartong...gick väla bra tills jag skulle bära undan den!! *ASG*

Nån som har en massa kartonger till övers!?
Behöver en drös!

Ska börja packa ner det jag inte behöver...små tjaffs som ljuslycktor o sådant.
O så ska jag gå igenom förrådet idaag tror jag...så jag kan ställa in alla kartonger som jag packar där i väntan på flytt!!

Nej, om jag skulle ta o göra ett ryck i förådet kanske...så jag känner att NÅTT händer!!!






O


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar



Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!


Kommentarer
Postat av: Milo

Ok. Har du fått nån lgh?

2009-10-18 @ 12:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0