Ja, Vi Ska Skiljas Och Ja, Jag Ska Flytta





Okej, hade inte tänkt blogga ut så mycket om detta men nu gör jag det ändå....


1. Ja, jag och A ska skiljas.

2. Vi är Väldigt goda vänner

3. Nej jag har inte fått någon lya ännu för som alla vet så är jag arbetslös och måste då gå via soc...och det måste jag fixa först.

4. Jag Mår Bra


Så...nu är nog dom vanligaste fågorna besvarade...




O


Kraaaaaaaaaaamen!!


Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!


P.s LoverGirl...den där serien SKA vi göra!! O du...mina stilettklackar o jag kommer o våldgästar dej när du flyttat!! D.s


Kommentarer
Postat av: Granen ..fast med två n :P

Starkt gjort av dig att berätta på bloggen.

2009-10-18 @ 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0