God Morgon





Svimma inte nu...jag är fullt medveten om att klockan bara är 09:48 och att jag nu bloggar på ovan tid!!
Ha detta i åtanke då ni läser detta inlägg.... ;)

Igår rev jag ut hela inne förrådet och började gå igenom...och jag fattar inte hur mycket ytterkläder mina barn har!!
Hur mycket som helst, stod med ytterkläder upp till knäna!!
Hoppas bara att dom kan ha nått av alla grejerna *Skrattar*

Mina otroligt vääääääl genomtänkta vinterskor hittade jag också....dom är ytterst smarta...*Nickar*






Snygga pjuckor är det....men med en så väl genomtänkt detalj på ett par vinterpjuks så jag är rent  imponerad....








...dom har för faaaan gjort hål i dom!!
Vet du hur kallt det drar om fötterna!?!


Detta upptäkte jag då jag överlycklig skuttade ut ur affären med mina nya varma vinterpjuckor på mej...gissa hur glad o lycklig jag blev då jag insåg att dom var kallare än mina gympapjuckor!?
Människan har kännsla för detaljer...o den människan måste hata fotsvett...och förmodligen bo i Sthlm!!


***


Ja, som sagt det var ju under mitt äveatyr i förrådet som jag hittade mina skor...och jag insåg att jag inte skulle hinna klart igår...så nu lever vi i ett smärre kaous!!


Se här









Hallen denna morgon...välstädad va!? ;)

Kommer kartonger idag hoppas jag så att jag får packa ner lite tjaffs som är mitt!
Packade om mina gardiner igår...det är dom 2 kartongerna  du ser...så gardiner har jag!
Och ändå har jag rensat ut massa gardiner!!

Ska fortsätta packa o rensa idag...allt jag hinner o kan med dom två små hjälpredorna hemma ;)
Förhoppningsvis så får jag tag på en hel massa kartonger som genom ett trollslag (Ja, jag gör ett desperat försök att vara optemistisk!!)

Skulle vara skönt att kunna packa ner alla små prylar i alla fall..för det är det som tar som jäffla tid!!
Jag hoppas att jag kan sätta mej ner o ringa idag...men det beror helt på min två små älskade troll!!


Annars då??

Jodå...ser ut som en katastrof idag...o känner mej som en katastrof också!
Är så trött...mina sömnproblem har gjort entré igen!!
Så nu sover jag knappt nått igen ;(

Nåväl...nu ska denna katastrof försöka se ut som en mindre katastrof i alla fall!!







O


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar


Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!


Kommentarer
Postat av: Grannen

alltså..så där stökigt har jag ALDRIG..host host

Har en jämförelse med dina skor..

Det är ju ungefär som alla smarta människor som vandrar omkring i foppa-tofflor om vintern..jag menar..ingen större idé att köpa såna vinterskor för dem =)

2009-10-19 @ 16:57:03
Postat av: Stockholmarn

Det går inte att ha skor med hål här heller, faktiskt.

2009-10-19 @ 17:55:39
URL: http://zaramara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0