Så Här Fraktar Man 8 St Banankartonger På En Vagn!






Vet ni hur mna fraktar 8 stycken banankartonger på en liten crena (barnvagn)??
Det vet jag och jag är en Jääääääääääääääääävel på det! ;)


Kolla in PROFFSET va !!





Kolla sååååå snyggt va!? ;)
Nu blev du impad va ;)


***



Vet du hur det ser ute ute nu...det ärvinter ute nu...isen har lagt sej nu på pölarna





Kolla...känns tragiskt att se en sådan här syn...men jag vet ju att det blir värre!!

Tog den bilden då jag var ute med Blizz...grannens vovva :)
Är hundvakt till dom två pälsmonstrena...mitt i kaouset som råder!
Packar ner allt jag kan nu...börjar ta sej!
Men än är det mycket kvar!

Måste packa ner alla mina skor som jag inte kommer att använda nu när det är vinter...mina Stiletter får ta paus nu!
Dom får komma fram om jag ska på nå spc för annars halkar jag och slår ihjäl mej!!
Och det vill du väla ändå inte va (får jag hoppas i alla fall!!)!?



***


Sara ringde mej igår och vi surrade en stund...och det var den bästa inledade fras jag fått på länge

"Jag antar att du vill spy av frågor som rör skilsmässan så jag ska inte fråga det är lungt"

Jag skrattade så gott...du är härlig Sara jag har saknat våra flippade promenader o samtal...och nu ska ni flytta!!
Ja ja, jag hoppas bara att ni får det kanon där nere...och att ni kommer o hälsar på mej/oss här uppe :)

Och ja jag är lite less alla frågor...men det är väl så det ska vara.
Spc less är jag

"Men oj så tråkigt och hemskt. Hur mår du?"

Så jag drar det en snabbis här med svar på frågor...

Hur Mår Du?

Jag mår alldeles utmärkt, förutom all stress med allt som skall fixas.
Jag och A är överens och känner bägge att vi gåt vidare i livet.

Är Det Jobbigt??

Nu är det jobbiga att bo ihop trots att vi är skilda (ska signa papprena så fort vi får tag på dom), men det är förhoppningsvis snart ordnat!


Är Ni Ovänner??

Vi är inte ovänner och bittra, tvärt om vi är väldigt goda vänner och tacksamma över dom åren som vi fick.


Blir Du Kvar I Luleå?

Ja, jag blir kvar här i luleå på samma område.
Ja, jag vill flytta till Piteå men jag stannar här för att vi har dom små och dom ska ha nära till bägge oss.

Behöver Du Hjälp?

KARTONGER!! Jag har en bunt kartonger men det behövs säkert ännu mer!
O packpapper!!



Så, det var väla dom vanligaste frågorna...!!
Så nu vet du



***


*Gässssssssssssspar* Jisses vad jag e trött!
Sovit dåååååååååååååligt läääänge nu...det börjar ta ut sin rätt kan jag meddela!

Men jag vet att jag kommer att börja sova så snart jag fått mej en lya...DÅ kan jag slappna av!
Kommer att sova en vecka i sträck *Skrattar*

Näää...nu ids jag inte blogga mer...blir ändå inge vettigt skrivet så!

Krama om nallenjörnarna nu och myspys med dom...då blir som glada :)





O


Kraaaaamar!!



Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0