Så Här Tinar Man Jordgubbar ;)





Intressant...då klockan var 10:47 hade jag har haft en unik besökare...som varit in på min blogg 3 gånger ;)

Vem e du? :)
Kom igen nu jag kommer inte att äta upp dej...eller riva dej...bara spinna o säga "Heeeej" :)


Idag hoppas jag att mina små pojkar inte är så jätte pipiga...måste ringa några samtal...understrykning på MÅSTE!
Så håll tummarna för att jag kan sätta mej sen idag o ringa!!

Just nu så sitter vi alla 3 i soffan o kikar tv...eller rättare sagt så ser dom tv med enorm inlevelse...o jag försöker STÄNGA UTE både ljud o bild just nu!!!
För SÅ intressant är INTE Nalle Phu! ;)

Vaknade i morse av dom fruktansvärda ropen från "Kladdkakan"

"MAMMA DET ÄR SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ UTE!!"

TROR min son förväntade sej jubel o glada miner...inte att hans mor suckandes drog täcket över huvudet stönade och sa "Gud så skoj...."
Kändes INTE som den bästa meningen att börja dagen med...inte just idag!!
Hade jublat om jag hade kikat ut och sett att jag på ett magiskt sätt förflyttats till ett trevligt strandhus i ett varmt land...NEJ jag känner INTE för vinter just nu!!

Fryser som en nakenhund i en antarktisk snöstorm gör jag också...håller också på att bli sjuk! ;(
Älskar verkligen denna årstid...veeeeeeeeeerkligen underbar!!
Jaja jag är härdad så bara LE o va Glad!

Nu är det det farsinerande programmet "Mini Einsteins"...visst dom lär sej ju klassisk musik o konst...men jag kan ju inte påstå att det är nått som roar mej...men dom små älskar det :)

Sitter o tackar den högre makt som känner sej manad att ta åt sej äran för Spottify!
Utan det programmet (?) så skulle jag inte överleva!
Nog för att min dator har en heeeeel del trevlig musik också :)
Volbeat spelas ofta i både dator o mobil *Tusen Tack Människa*
Sen spelas ju massa annat också :)

Det som är så skönt med spottify, att jag lyssna på vilken musik jag vill...bara knacka in den o så vipps så spelas den...mycket praktiskt!
Så på en dag så blir den väääääääääääääääääldigt blandad musik som spelas :)


Jo justja, det har jag ju glömmt att blogga om!!
Var hos LoverGirl för nån kväll sedan och så blev vi sugna på jordubar...och naturligtvis så låg dom i frysen!
Så LoverGirl plockade fram dem, la dem på en taldrik...o så tinade vi upp dom på det bästa sättet vi vet nämmligen så här :






Vet ni hur perfekt det är att tina dom mellan 2 laptops!?
Blir alldeles lagom varma...inte heeelt tinade *Mummsis*

Datanördar jag o LoverGirl?
Näääääääääääää!!

Så här ser det ut då vi träffas




LoverGirls dator har ingen Spotify så min dator agerar musikanläggning ;)
O henns agrar internet dator,praktiskt va!?!

O så ser ni så snyggt Jordgubbarna är placerade mellan...*Skrattar*
Vi är praktiska vi två...eller hur!? ;) :)

Skoj som skam har vi i alla fall! :)


Nu se " Polarexpressen" med mina minimonsters!! :)



Kraaaaaaaaaaaaama om nallarna nu :)








O


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaamar!!


Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0