Hämtat Tapeterna!!:)



Nu har jag hämtat ut alla tapeterna, spacklet, limmet och takfärgen!
Så nu ska jga bara planera upp hur jag ska göra för att kommas åt och spackla och måla!!

Tror det blir att göra Pojkrnas gemensamma sovrum och mitt sovrum...sen blir det vardagsrum och hall...sist av allt köket...tror det blir bästa ordningen att ta det i!
Syrran o hennes familj kommer och hjälper mej...så jag och syrran kommer att tapetsera i ett rum och hennes man i ett annat så att det går fort!
Drömmen är väl att få det färdigt på en helg!!
Innan jul ska det vara färdigt har jag gett mej faaan på!

Och så kommer det att bli också...för i morgon så kommer min söööööta älskade Storebror och målar alla taken åt mej =)
Så det får jag hjälp med....att min "Söta Lillasyster Status" sjunker...det överlever jag ;)

Att tappetsera kommer min söta älskade storasyster, hennes man och 3 barn och hjälper mej med...även där så har min "Söta lillasyster status" sjunkit en hel del...men jag vet att min syster yster älskar mej ändå väääääldigt mycket ;)
Jag är sååå tacksam för all hjälp jag får av er...betyder så mycket för mej så det kan ni inte förstå! *Älskar Er*

Så nu jäfflar så ska här göras om!
Ska in på LuleBo och beställa lackering av köksluckorna!!
Ska även beställa Persienner i 3 rum =)

Känns så skoj att göra om =)
Måste köpa svart målarfärg i mängder...ska måla om min tv-bänk och några hyllor...*Suck*
Har jag inte jobb så skaffar jag mej  jobb ;)
Men det är väla så det ska vara??


Nej, nu ska jag skrubba garnityret och sen ska jag sova...är trött som en tok!!







O



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaamen



Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!


Kommentarer
Postat av: Milo

Visst är det roligt att fixa om hemma! Vi har gjort om i princip ALLT sen vi flyttade in, inklusive golven. ;)

2009-10-31 @ 13:38:07
Postat av: Grannen

=)))

Oj vad glad jag blir att läsa din blogg!

Önskar dig all lycka :D:D

2009-11-02 @ 11:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0