Okej Okej, Jag SKA Blogga Ut Bilderna Nu!!!







Ja ja ja ja ja ja okej okej, jag SKA blogga ut före o efter bilder på lyan (nej, ingen skönhetsoperation jag gjort...så ni får drass med mitt plyte!*Skrattar*)!!

Vi börjar väl då....


Detta är då pojkarnas sovrum...





Före






Okej, inte bästa efter bilden men den får dug tills jag tagit en bättre bild!


O så har vi Vardagsrummet





Före





En bild som visar skilnaden emellan tapeterna!


Och detta är samma vägg




Väggen efter =)
Liiiite skillnad va!?


Sen är det köket




Före



och




Efter =)
Inte heller den bästa bilden men du ser skillnaden och hur tapeten ser ut =)


Resten får du vänta med att se...för det är inte fördigt ännu!!


***


Fick en så underbar bild av min syster...som hennes man tog...kan bara ÄLSKA den!!




Hi hi hi hi! ;)

Historien bakom...

Deras älsta son har hel enkelt snört sin Prao bricka på en kalsongkartong!
Landade så Perfekt och syrrans man såg det skojiga i bilden!

Det där med praktikanter kanske inte är så dumt ändå... *Flin*

Tuuuuuuuuuusen Tack För Bilden!!!


***


Jaha, o så jag då...jag har en dejt jag...mycket fiiiin sådan...verkligen killen i mitt liv...han heter Jesper....lite stel o smal men jag gillar honnom skarpt just nu!

Vem Jesper är??


Jo...det här är Jesper





Mitt stöd i livet just nu! ;)








Mitt knä...tejpat.
Min väldigt trevliga och snälla granne som bor snett ovanför mej kom ner och tjepade mitt knä...kan inte säga att det var direkt skönt just då hon tejpa...men nu är det faktiskt lite bättre!
Tusen tack det är väldigt uppskattat!!

Visst e det sexigt som faan va!?
Tror det kommer slå trort innom modebranchen!! *ASG*


Kan meddela att det inte är ett dugg skönt...jag och mitt knä är INTE överens alls!
Tack o lov så fick jag låna krycka av A´s mamma o pappa!!

Så nu haltar jag mej fram...ser super snyggt ut!

***


Fick frågan av en bekant "Vad sjutton ska du med en GUL ögonskugga till!?"
Mitt svar till denne är




Använda såklart!!
Gul ögonskugga, svart kajal, svart mascara...kan inte misslyckas!

Jo, om en människa med fel attityd har det...då ser det bara konstigt ut!

Jag är ju som jag är så mej passar det på...SUPRICE va!?



***

LoverGirl...jagkan meddela att jag HATAR att du ska flytta...tycker att det är din uslaste ide sen...NÅGONSIN!
Vem ska jag  nu sitta o idiota mej med!?

*Snyftar* Kommer att bli såååå tomt o trisst utan dej o dom små här...!
Ursch, vill inte ens tänka på eländet!!
Men det blir kanon =)

Jag o stiletterna kommer ner så fort jag/vi kan!
Får förska satsa på våren kanske!!

***

Nej, nu ids jag inte skriva ner...ska ta o halta mej iväg med datorn till V-rummet istället för köket...bekvämare i soffan!!


Hey...krama nallarna nu va!!
Fått lite klagomål på kramandet ju! ;)






O


Kraaaaaaaaaaaaaaaamen




Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!


Kommentarer
Postat av: Milo

Det var verkligen jättesnyggt med nya tapeterna, blir helt inspirerad! Vill ockås ha nya i vårat teverum, de du hade var nice!!!

2009-11-13 @ 10:31:23
Postat av: LoverGirl

Tycker flytten e en av mina bästa idéer hitills =)

Dock kommer jag sakta min Darling nå kopiöst mycket!

Bara att du masar ner ditt skinny ass till Götet sedan =)



hugs

2009-11-14 @ 14:42:44
Postat av: Lovergirl

va faaan. duktig man e på att stava!

Sakna skulle de juh stå, haha.

2009-11-15 @ 00:53:15
Postat av: Grannen

Lyan kommer garanterat se ut som en helt annan!

Har en bekant som har samma tapet som dig i tv-rummet, fast deras är i köket.

Måste säga att den gör sig mkt bättre hos dig!

AVIS AVIS AVIS :( :(

kram!

2009-11-15 @ 18:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0