Mitt Liv...I Lådor O Kaus!!!





Fy fan...har jag inte jobb så skaffar jag mej jobb!!
Men det blir fiiiiiiiint sen =)

Har just bestämt hur jag ska måla min TV-bänk...blir i samma stil som min köksoffa fast i svart =)
Kommer bli snyggt som faan!

Blev en heeeel del ändringar i mitt chema...blev lixom lite mycket nu helt hux flux!
På fredag eller lördag så kommer min fader och putsar skarvar o hjälper mej att spackla...sen på måndag så kommer min fader och broder upp och målar tak och tapetserar!!
Och till det skall då läggas att min lilla älskade "Kladdkaka" fyller 4 år!!

Annars då??

Ptja, anledningen till att jag inte bloggar så mycket nu är för att allt som händer just nu är yber trisst!
Men ska blogga ut lite före bilder på lyan nu innan "jag" börjar renovera..och sen kommer jag försöka blogga ut lite "Under" bilder...och sen FÄRDIGT =)
Ska även blogg aut före och efetr bilder på min TV-bänk ...

Ja ja ja, sluta gnälla du läser frivilligt...o skulle nu nån stå o hota dej med pistol o tvinga dej att läsa...så kan jag bara beklaga sorgen för er bägge!
För puckot med pistol som inte kom på nått bättre tortyrredskap att använda (skriv en kommentar så kan jag ge tipps *ASG*) och för DIN del som tvingas läsa allt dravvel! ;)

Sitter o titar (Nä, jag tittar inte...jag TITAR ;) !) ut över...mitt kaotiska hem....det är saker och kartonger ÖVERALLT!!

O mer kartonger ska det bli innan fredag...*Suck*
Men det bli FIIIIIINT NÄR DET ÄR KLART!!!!
JA, det är mitt mantra just nu!
Ska fixa ett böne band och gå o rabbla den ramsan hela tiden!!

Nej, nu har jag inge skoj att förtälja...kommer välan mer skoj sen...nån gång =)

Ha det bra tills dess...och du glömm inte teddubjörnarna nu!!








O


Kraaaaaaaaaaaaaamen



Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0