Lugn




Jag älskar vattenfall...min dröm är att nån gång få åka till ett riktigt vackert vattenfall!
Ett sådant där vattenfall som är så vackert att det tar andan ur en...ett som jag aldrig vill lämmna...tror ni det finns?

Sitter nu i mitt älskade sovrum som är alldeles mörkt förutom min fiberoptiklampa som lyser så fint i öppnaspisen och 3 ljus som jag tänt.
Musiken som spelar är

"The Buddha Lounge Ensemble – Sleeping Buddha - Relax & Sleep Meditation"

Jag älskar sådan musik...blir sååå avslappnad i kroppen och tankarna av den!
Kan behövas efter allt kaus...och allt kaus som råder.

Försöker slappna av så pass mycket så att jag inte känner att jag har ont i mitt knä...brukar kunna förtränga den mesta smärtan om jag anstränger mej nog.

Vad som hänt med mitt knä??
Jo, det ville så gärna dejta trotoaren förra onsdagen så då gjorde knät det...med resultatet att jag har ont och är svullen...nått är fel där inne skulle jag tro.
Ska hasa mej till läkaren...trots att det är något av det värsta jag vet!
Läkare är nått som jag avskyr...visst är det bra att dom finns...men helst vill jag slippa dom!

Sara det är bara att komma ner när du vill :)
Tee kommer jag att införskaffa gott sådant... :)
Ska se vad dom har för skoj o spännande!
Hit är ni alltid välkommna!

Mmmmmm....njuuuter...tända ljus...bra musik...mörkt sovrum...STOR säng att bre ut mej i...enda som stör mej är mitt knä!!

Var ju till distriktssköterskan...kunde lika gärna ha rådfrågat en vägg...sa inget jag inte redan visste!
Ska vila knät så fort jag får ont...vilket är konstant mer eller mindre...
Är det inte bättre efter helgen och senast om en vecka så ska jag ringa igen så ska dom kolla det bätte...

Min väldigt snälla och trevlia granne som bor snett ovanför mej kom ner och lindade mitt knä...väldigt snällt!
Uppskattas massor!
Bara hojta till så passar jag vovva om det behövs!

Surrade en sväng med in fader idag och berättade att det blev sååååååååå fint i mitt sovrum och att jag brukar ligga i sängen med ljus tända på öppnaspisen...det första han sa var

"Snälla, söta, rara Alice bränn inte ner kåken nu...du är en pyroman precis som din moder...hört talas om ELEKTRISKA LJUS!?"

Inte samma sak ju med elektriska ljus juuuu!

Nääääää, nu ids jag inte kriva mer!!

Krama nallarna nu!!





O

Kraaaaaaaaaaaaaaamen!!



Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0