FÄRDIGT!!





Nämen hej, smyger du här du??
Trevligt =)


Jaha, så nu är min lya färdig!
Hallen och Sovrummet är färdiga!
Blev hur snyggt som helst!

Vill du se bilder??
Okej =)


Hallen Under Pågående Arbete








Tapeten på nära håll




FÄRDIG!!


***

Sovrummet Mitt





Före




Tapeten på nära håll




FÄRDIGT!





Mitt sovrumsfönster



Snyggt va!? :)

***


Sen har jag gjort ju i köket o möblerat om lite...






Blev ett helt nytt kök :)
ÄLSKAR gardinerna...dom e så söta!

JAaaa, det blev tidigt med jul i år...men jag ids inte börja byta gardiner om 2 veckor igen!!

***



Så, nu har du sett min lya :)
Tycks??


Ids inte skriva mer nu...kan inte koncentrera mej pga mitt knä!





O


Kraaaaamen


Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!


Kommentarer
Postat av: Sara

Det har verkligen blivit riktigt snyggt! Jag tittar ner på te när jag kommer upp till jul - måste se hur det ser ut på riktigt också!

2009-11-17 @ 18:25:37
URL: http://zaramara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0