Bjäffs...





Fy så duktig jag varit ikväll...!!
Jag har STORSTÄDAT i badrummet...tömde hyllans om A ska ha när han flyttar...städade upp ALLT där inne...flyttade in mitt skåp som skulle dit...blev så snyggt så :)
Så nu är det RENT o fiiiint i badrummet :)

Nu är det bara resten kvar att fixa INNAN fredag!!
Men på nått jäffla vänster så ska det också gå...men fråga mej INTE hur!!

Annars då??
Jodå, jag lever väl...men ibland känns det som om det är knappt!
Mycket nu...är stressad som fan just nu...därför jag inte bloggar så mycket..+ att jag inte har så mycket att blogga om som är skoj!!

Vägrar ha en "Mammablogg" är så jäffla less alla bloggar om barn, barn o barn...ja dom är söta men NÅTT annat kan man väla blogga om!?

Ja ja...jag gjorde likadant förr så...men VÄGRAR göra det nu! ;)

Nej, nu har jag fan  inget att blogga om...så krama nu Teddybjörnarna ordentligt för annars så börjar dom att gråta så mycket!!







O


Kraaaaaaaamen



Wath The Hay, Wath The How...Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0