Speglen Är Upphängd I Sovrummet Nu =)



I Can See You!!

Idag har min moder och fader varit och hällsat på=)
Pappa tog med sej broders "Hilti" /Borrfluga) och borrade upp min spegel i sovrummet *Lycklig*
Så nu slipper jag prova kläder i Vardagsrummet!!
Blev så fint så =)

I morgon när Andreas kommer hem så ska vi flytta på hatthyllan...bara en liten bit men då kan jag ställa "Lagerhyllan" på korta väggen brevid dörren och då får vi en MYCKET större hall och det tackar jag inte nej till!

Moder och jag åkte in till stan för att möta upp Svärmor där, hon skulle köpa skor till "Trollungen".
Det blev två par skor till grabben =)
Moder köpte mej två BH:ar *Tusen tack*

Väl hemma så skjutsade jag fader till ÖB för att köpa skruvat så vi kunde få upp spegeln och jag hittade där en BH för hela 10 kr...som jag fick av pappa *Tusen Tack* = )

Väntar fortfarande på min laddare...jag vill ha den!!
Saknar ju min dator...less att låna Andreas dator...han vill ju som ha sin...och jag vill ha min!!
Men laddaren kommer kanske i morgon (Vilket jag Tvivlar på!!)

Annars då??

Ska sy in en extra hyska i ena BH´n men jag vet inte om jag ids det ikväll...jag får se!
Ska i alla fall torka upp dammet från det dom borra och göra iordning i sovrummet =)
Tror jag ska införskaffa två ljusstakar och hänga på vardera sida om spegeln...det kommer bli snyggt...men jag får se.

Nej. nu ids jag inte kludda mer här...ska dum surfa istället =)

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0