Utkast: Denna Bild ...



Just Dont Mess WIth Me Today!!

Ja, jag är elak...ja, jag njuter av att vara elak...men jag kan vara väldigt snäll också!

Ska förhoppningsvis slipa och måla mina bänkar i helgen...vill få dom färdiga...helst NYSS!
Dom kommer att bli Salivia Gröna...kommer att bli såååååååååå snygga så =)
Moder min har blommor som jag ska få...ska ev göra en rabatt till...fick sådan lust att göra det av någon anledning.
Ska försöka få tag på nån snygg hängblomma till min ampel som jag hängt upp på framsidan =)
Blev faktiskt riktigt bra...men behövs ju som en blomma i den för att det ska bli riktogt snyggt!!

Idag ska vi nog till svärmor o svärfar och hälsa på =)
Får se om vi stannar över natten...men jag tror att vi åker hem istället känner att jag inte vill sova borta inatt!
Vill kunna gå ut o pyssla o leka i morgon här hemma...+ att jag kan då slipa på bänkarna...om jag ids!

Annars då??

Inte mycket alls..."J" och hennes små troll var här igår o hällsade på =)
Domsmå lekte så fint ihop och "Kladdkakan" hade super skoj =)
Dom stannade hela dagen...åkte runt 16 tiden och "kladdkakan" gråt så förtvivlat då han inte fick följa med dom hem en stund!
Men det blir bättre då dom flyttar närmare =)

Nej, nu ska jag gå o leta reda på mina kläder som ligger ihopvikta i tvättkorgen och är Nytvättade =)
Stoooooooooor tvättade igår så nu har vi rena kläder igen...började vara kris i min och pojkarnas garderob!


Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0