Soligt Ute Men Inte Direkt Varmt



I Feel Fine!

Känner mej handikappad...har ingen dator för tillfället ju ;(
Men laddaren ska komma senast på Tisdag...förhoppningsvis redan i morgon...i alla fall i veckan!!

JO, vad är det med män och kvinnor som ser lite hjälplösa ut!?
Smälter ju som glass i solsken!!
Nåja, jag fick ju honnom att lova att han skulle försöka skynda på dom lite *Love Being Good Locking*

Ja, hör och häpnad så har jag faktiskt insett att jag faktiskt är rätt snygg =)
Självförtroende..ÄNTLIGEN =)
Tack "J" för hjälpen med mitt självförtroende!

Jag har beställt klipptid den 16:e så ska mitt hår ÄNTLIGEN få dejta en sax!!
Tror jag vet vad det blir för frisyr...men jag kan ändra mej också =)
Ska fråga "J" om smakråd då hon kommer =)
Ska bli skönt att slippa se så förfärligt tråkig ut i håret...börjar vara "Mammafrisyr" varning på det och det VÄGRAR jag!!
Ska inte se ut som en mamma...jag är mamma men måste det synas hela tiden!?
Mamma träsket vill jag unvika utseendemässigt...utseende mässigt vill jag se ut som Alice =)

Ska nog färga håret också...men jag vet inte vilken färg det blir.. riktigt röd färg...eller lila...eller bara en brun färg...eller..!?
HÄÄÄÄÄÄÄLP, jag kan inte bestämma mej!!

Blev en sväng in till stan igår  som ni nog räknat ut...och fixa en ny laddare och sen in o boka en klipptid.
Mötte Andreas i stan och så bar det av till svärmor som är ensammen denna vecka i och med att svärfar jobbar eftermiddag.
Så det blev middag där och sitta o surra lite smått = )
Fick mej en ljuslyckta som ska hänga i te.x ett fönster, en liten ljusstake och 2 "Bambudukar", inte illa =)
Hon hade rensat ut lite saker som hon ska he bort så dom fick flytta hit =)

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0