Regndag Var INTE Inplanerat Idag!



Det Är Inte Alla Som Har En Dansande Döskalle ;) "Jag Ser Dej!"


Idag regnar det...det ingicj inte o min planering kan jag meddela!!
Har inte varit inne mycket dom dagar då solen lyst...och det märks kan jag meddela!!
Ser ut som 7:e varldskriget dragit fram här hemma!!
Men nu idag så regnar det ju och jag hade då tänkt att jag skulle hinna städa...mne med två pojkar som är absolut skogstokiga när dom unte får gå ut så har det inte gått så överdrivet bra!

Men nu leker dom i "Kladdkakans" rum =)
Jag har hunnit diska faktiskt mne det är dock allt...tyvärr!
Men nu ikväll så ska jag städa...hann endel igår också så det är inte såååå mycket kvar!

Har tagit omhand om två parkbänkar som blev hit burna av fyllon förra sommaren eller så sommaren före det...jag minns inte.
Dom ser i alla fall slita och fula ut och användes aldrig...så nu har jag tagit dom till våran gräsplätt innanför vårt staket...och snart har dom bytt färg också!
Kan meddela att dom kommer att bli SNYGGA : Svart smidesstomme och dimmgråna sittplankor =)
Det är riktigt snygga bänkar...och SKÖNA!!
Har suttit på dom i solen några dagar nu och bara njutit =)
Så i år kommer vi att använda våran framsida mycket mer =)

Ska sätta ut nå "Luktärtor" också så att det börjar lukta gott där =)

Jag älskar våren och det gör mina söner också, dom härjar på som små yrväder ute nu =)
Hoppas det är bra väder i morgon så vi kan gå ut o leka!!
Såpbubblor är storfavorit ;)

Annars??

Nja, inte mycket....min massagebänk står i V-rummet och jag vill använda den!
Har masserat svärmor min men jag vill massera fler!!
Tycker det är skoj att massera...väldigt skoj faktiskt!!

Det blev tre par skor till "Kladdkakan" när vi var på stan med farmor...1 par stövlar, ett oar joggigskor att leka i och ett par Streetskor som finskor =)
Gissa om pojken var lycklig!!

Hmmm...nä....bäst att gå o se vad mina monster hittat på...det är tysst!!

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0