Leos Lekland I Morgon För Den Äldre =)




Tro Inte Att Jag Inte Ser Dej!!



I morgon så ska jag Andreas och "Kladdkakan" fara på Leos Lekland...lillebror ska vara hos farmor o farfar =)
Blir att åka så vi är där runt 12 snåret så har han MÅNGA timmar att rusa av sej på =)
"Kladdkakan" vet inte om att vi ska dit, blir en överaskning av det bästa slaget =)
Ska bli riktigt skoj!!

Sara....du och jag är elaka...det bara är så!
Men det är ju klart vi har ju aldrig gjort någon hemlighet av det heller så!!
TRir att vi skulle kunna bli bra på steppning *ASG*
O dela kläder går ju också bra...som sagt nog för att den som fryser brukar bli erbjuden en jacka/kofta men inte när dena andra människan har den på sej ;) *ASG*
Tack för trevlig sällskap =)

Annars då??

Jo,f run har varit flitug som en myra idag och STORSTÄDAT!
Sovrummet är städat, bägge pojkarnas rum är städade, v-rummet, köket, stora toan, "Kladdkakans" toalett och hallen är städat!
Gissa om det känns SKÖNT och UNDERBART!!
Är så nöjd så =)
Passade bra när det regnade ute...nog för att mammas o pappa små älsklingar tyckte att det var väldigt tråkigt när vi bara städade....men då satte jag "Kladdkakan" att dammsuga i v-rummet och "trollungen" att torka ett bord och dom höll sej sysselsatta länge och hade super skoj =) ¨
Har värdens renaste bordshörn och golvsnutt =)

"Kladdkakan" väntar med spänning på sin cykel som han ska få av Mormor och Morfar...den är grön!!
Han håller på att längta sej sjuk!!

Jag älskar när jag känner att det är NYSTÄDAT och rent...känns som så orföskämt underbart!!

Sen är jag lycklig (lycklig är jag alltid men lite extra lycklig är jag nu!) min allra bästa ven "J" flyttar ev nästan granne till oss!!
Hoppas hoppas hoppas =)
Snälla snälla snälla!?

Har frågat min vän "T" om ajg får ta hennes Jordgubbsplantor när hon sak förminska sitt jordgubbsland och det skulle jag få (Tusen milijoner tack), sen ska jag visst få nå mer av min syster vilket jag inte minns vad det är!!

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen som är renbäddad och klar...och SOVA!!

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0