Hemma



Även Trötta Ögon Ser!


Nu är vi hemma igen...efter en helt fantastiskt underbar helg hos moder och fader!
Kan meddela att det inte var ett dugg lockande att åka hem...varken för mej eller grabbarna!
Men vi ska snart dit igen så =)

I går var jag och mamma på Loppis...och det var MYCET folk som sålde och MYCET folk som gick där!
Fyndade en "Paraplyvagn/Sulkt" av märket BRIO för 20 kronor, 3 par byxor och ett linne för 65 kronor  = )
Så jag är ganska nöjd ändå =)

Sen har jag varit i solen och jag HOPPAS att jag får lite färg...för jagär så blek!
Men om det blir som det brukar så blir jag inte ett dugg brunare!
En tanke som jag fick av min fader angående detta med att vilja bli brun..."Rasister hatar människor som är bruna...ändå så ligger dom i solen och vill bli bruna själva!"...det är ju väldigt sant...snacka om dubbelmoral!!

Det är väl snart val...och det känns jätte intressant...men jag vet vad jag ska rösta...och vad jag INTE ska rösta på!
Vissa partier ska fan inte in någonstans enligt mej...*Nickar*

Annars då??

Jodå , det knallar på som vanligt...inga stora nyheter!
Har fått en torkställning som ska hänga över balkongräcket av mamma o pappa...o en blomma till min ampel...

Utöver det så är det nog inge spc som hänt!

Jo, Storkusinen i "Klubben" har klarat sin Jägarexamen...Vi här i Luleå Grattar så  mycket!
Det var bra gjort och jag hörde att du var super duktig =)
Tusen Grattis Igen!!

Nej, nu ska jag slå på en film och krypa ner i sängen och se den =)

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0