Vackert Vädet Ute...Ska Nog Ut Med Dom Små Sen =)



I See Everything!!


Vackert väder idag ute...ska nog försöka få med mej hela familjen ut o leka en sväng sen =)
Måste ju njuta av den vackra dagen!
Jag och "Kladdkakan" har redan varit på affären idag och det var såååååååååå härligt så oj oj oj =)

Nu är vi alla friska (Peppar peppar ta i trä!!) och kan umgås med folk igen =)
Så den som känner för det, droppa in hos oss =)
Ni får då njuta av ett alldeles super fint hem!!

Har varit så insocial denna vinter så det är hemskt...men i o för sej så är det inte så konstigt med take på att jag snittade c:a 2 timmars sömn på 7 månader!
O före det så ammade jag om nätterna...så sömnen var en stor bidragande orsak!
Men nu sover alla gott om nätterna...till o med "Trollungen" (Peppar peppar ta i trä)!!

Så nu är Jag och pojkarna pigga igen =)
Så nu jäfflar kan dom leka som aldrig förr...o det gör dom också!!

Läst om Fysiologiskt Blåsljud nu...det växer tydligen i merparten av fallen bort och kan inte utvecklas till hjärtfel.
Känns tryggt att veta =)

Annars då??

Jag och Sara var på affären nu för en stund sedan...trevligt att surra en stund =)
Är så skönt att börja kunna umgås med folk Normalt igen...det var som ett tag sedan det gick!

I morgon så kommer min syster med familj hit och hälsar på, gissa en som längtar som en tok efetr sina kusiner och sin moster!
Försöker komma på vad vi ska hitta på att göra...inte så lätt i o med att det är så stor skillnad i ålder på alla inblandade!!
Men nått ska vi väl kunna hitta på!
Älsta grabben syrrans är 15...så det är några års skillnad emellan alla!!

Jippie!!
Nu ringde min älskade border och sa att han kommer hit sen idag =)
Då blir det två grabbar som blir ÖVERLYCKLIGA!!
Undra just om min mor och far kommer också...lät lite lurt om att dom också skulle komma...men det stämmer inte heller...dom har ju min andra systers flickor hos sej...iof så kan dom ju ha åkt hem idag....
Ja ja det syns ju när broder mine kommer!

Appro på bröder så har min mans Lillebror (på papprena lillebror...i fysiken STOREBROR!!) nu flyttat till Skotland!!
Hoppas att han har det bra och att jobbet är bra =)

Sitter o funderar på om jag skulle ta och baka en kaka...skulle som vara gott att ha nått att bjuda på ju =)
Men jag vet inte jag får se hur jag gör!
"Kladdkakan" brukar tycka att det är super skoj att hjälpa mej att baka kakor...eller igentligen så är det Sockerkakor och Kladdkakor jag/vi bakar =)
Kanske ska hitta på nått annat skoj att baka idag...vet inte vad men nått ska jag väla ändå komma på =)
Baka är faktiskt skoj ibland...när jag är på humör att baka så är det RIKTIGT skoj!!

Sitter o lyssnar på denna låt : http://video.tagged.com/?v=Dn51LxzSHf0

Den är så bra...och killen har en HIMMELSK röst!!
Ryser så fort jag hör den...den är vacker!

Från och med Månad så jobbar jag kväll i 2 veckor...känns skönt med lite klirr i kassan...vet dock inte hur många timmar det rör sej om...men sist så var det runt 5-6 timmar jag jobbade.
Men denna gång har jag KRAVET på att jajg ska kunna få tag på nån av mina chefer...och om jag inte får det...då går jag hem och tar betalt ändå!
Jag SKA kunna få tag på nån om nått händer eller om det saknas grejer på nått ställe (vilket det gjorde sist!!)
Men men det är just nu inte ett problem...det är det då jag börjar att jobba på måndag.

Jag är gotta sugen...är sugen på lösgodis!
Eller på Chips o dipp...*Dräggel*
Men det har vi inte hemma så det är lite svårt att käka det...och papperscirklar har inte samma smak ju ;)

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0