Bara allment skrivande...



My Hart Beats



Idag har Frun varit på stan med "J" utan barn...mycket trevligt måste jag säga =)
Gick o svammlapå en hel massa och fick ÄNTLIGEN Surra!!
Måste göras om snart!!

Har också hunnit vara på Vårdcentralen med "Kladdkakans" tå...ska läggas om varje dag och om det inte är någon skillnad på Onsdag så ska en läkare titta på det!!
Så vi får väla se hur det går med älsklingens tå...

Nej, nu är det strax dags att bege sej iväg...så jag ska ta o kramas med mina älsklingar en stund och sen börja gå!

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!

Köpte inget på satn men det var mest för att få surra som vi gick på stan...skönt med luft medans man surrar =)

Ska strax iväg o jobba i 1½ timme...känns möttot men det ger som jag tjatar om Klirr i kassan så!


Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0