Lite Av Varje =)




Jag Vakar ALLTID Över Dom Som Är Viktiga För Mej!!


Igår så bjöd vi värdens bästa svärföräldrar på middag...det böev Köttgryta och ris....till efetrrätt så blev det Äppelpaj med glass och vaniljvisp =)
Oooooooooo så gott!!

Tusen milijoners tack "J" för köttet!!
Det är guld värt...DU är Guld värd!!
Ska bjuda dej på middag någon kväll o så ska vi sitta o surra...eller se film...utan dom små sötnosarna!!
Andreas stänger vi in i datorrummet...där älskar han att bli instängd så ;)

Annars då??

Ptja...inte mycket nytt under solen!
Ska till mor och far på fredag om nu inget intträffar...och tydligen så ska jag vara chaffis åt min man och bror på fredag...fick jag veta igår!
Nog går det bra nog...bara lite nervöst!

Jag och "Trollungen" har varit vakna sedan klockan 07:00...nej, nu ljög jag...sedan klockan 8 blir det han var vaken...
Jaghar varit vaken sedan klockan 06:00 dp "Trollungen"väckte mej!

Sitter och pratar med min vän Theres...hon ska gifta sej =)
Många Tusen Grattis Till Er!!
Hon har valt en sååå snygg klännig =)
Kommer att bli så snygg och vacker så *Nickar*
Theres...idioter finns det gott om som inte kan vara tysst...strunta i den människan och var lycklig nu och njut av vad som komma skall =)
Det är din och din kommande mans dag och den ska ni ta vara på =)


Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!



Fyll Ditt Hjärta Med Kärlek
- Livet Blir Lättare Då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0