Till De Blivande Makarna Theres Och Roger Från Oss!



Strö Blott Rorsor För Varandra
- Törnen Strör Så Många Andra


Jag och min familj lyckönskar er i förväg i ert äktenskap....inte för att det är så annorlunda mot vad ni har redan nu =)
Det är vackert att se två som älskar varandra lova evig kärlek och trohet o nöd och lust inför alla nära och kära !!

Njut av denna tid och av vad som komma skall...det är eran tid nu och ni ska njuta av den!

Du kommer att bli en så vacker brud...och jag misstänker att Roger blir en stilig Brudgum!


Många Varma Lyckönskningskramar Från Oss!!



Kommentarer
Postat av: Therese

Börjar att torka tårarna..snyft.

=)

Vad fint skrivet Alice!

Tack, tack Tusen tack!!

Ser fram emot den dagen och det ska bli såå roligt att ni kommer!

KRAMAR i massor

2009-03-27 @ 17:01:55
URL: http://bloggarliv.blogspot.com
Postat av: Sara

Det tycker jag vi kan försöka oss på, faktiskt. =)

2009-03-31 @ 12:49:39
URL: http://zaramara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0