Strax Sova...Känner Mej Ensamme...Känner Mej Social...Men Men...



Jag Skulle Inte Tro Det...


Fan vad jag är less..vette fasen på VAD jag är less men less är jag!
Städade min garderob idag...vek alla kläder så att allt rymms...blev bra och jag fick tillfälle att kolla om jag kan ha mina byxor...och det kan jag =)
Sitter snyggt...nu ska jag försöka ta mej i kragen  träna min mage så den blir lite plattare =)
Skulle inte vara så dumt att få en lite plattare mage...jag har burit två Underbara barn i magen ja, men jag VET att min mage kan bli plattare än den är nu...om jag bara får diceplinen att träna den!!

I sommar så ska jag gå ut o gå....min förhoppning är att gå minst 3 gånger i veckan..allt överd et är plus....
Men jag ska inte säga att jag lovar...för jag kanske inte håller det!
Men en platt fin mage skulle som sagt sitta fint!

Saknar min platta mage sen förr...nog för att jag då var ALLDELES för smal...vill absolut INTE se ut så igen!
Men att vara tränad är inte fel...och det tror jag att jag skulle trivas med!
Vill igentligen börja på Gym med min goda vän "J"...men det är ju fan inte gratis att köpa ett gym kort!!
Någon som känner för att köpa ett åt mej!?

Ja ja, magen får jag nog platt ändå på nått sätt!

Sara du o jag måste ju ta ´fler sådana där "Snabba korta promenader" igen i sommar...det var skönt som skam!!
Mycket trevligare att gå med sällskap!
Men jag tror vi tar med lite vatten...o jackor och bättre skor...foppatofflor är inte att rekomendera när man ska gå långt!

Annars då??

Ptja, är ensammen med dom små...Andreas är hos Sara och Daniel.
Skulle lägga puzzel men det gick inte...lyset är för dåligt här inne i sovrummet *Suck*

Jag är en puzzel galning...jag är GALEN i puzzel!
Men har inte kunnat lägga puzzen på 3 år...av två super söta anledningar som just nu ligger i sina sängar och sover =)
Men nu skulle jag vilja börja om med mina puzzel...saknar att lägga dom!!
Vill införskaffa nya puzzel också...men dom är ju såååååååååååå dyra!!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0