Sökt 4 Stycken Jobb Nu...



I´m Tierd But I Can Still See You!


Jepp, 4 jobb sökta...får se hur det går!
Kan bara hoppas på det bästa och le!

Ska jobba ivkäll...känns inte så lockande om jag ska vara ärlig!
Ska prata med dom på ISS och säga att jag gärna jobbar på morgonen istället...
Det blir dagis för dom små ja, men det kan vara bra också...dom är väääääääääääääldigt aktiva dom små!
Så 4-5 timmar tror jag kan gå bra, då är jag ändå hemma i en vettig tid och ungarna behöver inte bo på dagis!

Men nu har jag denna vecka och nästa att jobba kväll...som tur är så har jag inte så långa kvällar...slutar klockan 22 ugnefär...inte så skoj att uppehålla sej i stan den tiden på dygnet men...jag behöver ju bara gå ut så pass att jag hinner med bussen...och så kommer jag att prata med min älskling HELA TIDEN jag är på väg hem!!
Blir att ta med mej laddaren till mobilen så jag kan ladda den så att mobilen inte behagar att dö under hemfärden!!

Pojkarna sitter i våran säng och ser på "Byggare Bob" lyx enligt dom i och med att dom är portade från vårat sovrum om dagarna!
Enda gången dom får vara här är när dom inte kan sova om natten och på morgonen när dom vill ha morgon mys =)
Är så mysigt så att mysa ihop sej allihopa i sängen!

Svärmor o svärfar hade tänkt kika förbi någon kväll...men vad är det för ide?
Jag jobbar ju...i och för sej så nog kan dom komma ändå och hällsa på dom små =) 
Då blir lyckan totalt ju =) 

"Kladdkakan" är smått små grinog på mej för att jag ska och jobba ikväll...han vill att jag ska vara hemma...annars så ska han minsann följa med mej och jobba!
Gullet hade mer än gärna fått följa med om det hade gått...då hade jag haft någon att surra med medans jag jobbar!!
Är faktiskt lite trisst att städa ensamen!
Kanske ska fråga min chef...skadar ju inte ;)
Nä, jag tror inte det...!

Nu ska jag mysa ner mej med mina älsklingar och se färdigt "Byggare Bob"!
Jag har diskat undan all disk och jag har dessutom diskat upp fläkten!!
Plockat undan leksaker har jag också gjort...det kommer fram mer under dagen!
Men faktiskkt så har leksakerna hållt sej förvånansvärt mycket i deras rum....bara några få som förirrar sej ut i vardagsrum och kök =)
Men det gör inget, det SKA synas att vi har barn =)¨
Men jag har dragit gränsen för leksaker till att jag ska inte snubbla över dom!!

Nej, nu ska jag mysa ner mej med mina små älsklingar och se färdigt "Byggare Bob"...frukosten är avklarad så nu ska vi bara myyyyyyyyyyyysssssssssssssssa!!

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!




Bara 2 Dagar Kvar Till Våran Brölloppsdag!
Jag Älskar Dej Så Otroligt mycket *Puss, Kyss Och Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0