Skoj Dag =)



Jag Ser Dej...Tro Inte Annat!


Ooooooooooo, mitt mamma hjärta är lyckligt idag =)
Min lilla "kladdkaka" har lekt med "I" och "T" idag och hans lycka är TOTAL!!
Han har fått LEKA!!
Leka aktivt med barn i någerlunna samma ålder!!

Han är inte myckt för att vara där det är MYCKET barn...han är mer för att vara med några barn så att han få lära känna dem =)
Han är som mej, gillar inte för mycket folk...
Han är LÅNGT ifrån osocial, men han väljer vilka han umgås med...som sin mamma...så lik sin mor så det är skrämmande!
Men jag är glad att jag känner igen mej i honnom, kommer att lättare att hjälpa honnom som person...för en personlighet som han behöver mycket stöd!
Tro mej...jag VET!!

Vi tillbringade ett tag på "Udden" och alla hadde så skoj...
Tyvärr så halkade "Kladdkakan" och skrapade sej i ansiktet ganska rejält...inte sjupt men ganska storr område!
Får sej om han får en blåtira...nej...fel ord för det är inte ögat...med kindben o kinden!
Men han lekte igen efter en stunds kramande och pussande och blåsande =)

Sen bar det iväg till Willys och handla...köpte c:a 10 kilo äpplen!!
Fryst ner 9 kilo äpplen så jag har när jag ska göra paj!
Äpplena kostade 3 kronor kilot...funerar allverligt på att köpa mer äpplen i frysa in!

Efter Willys så bar det av hem till oss och fixa mat...dom små lekte som vildingar här hemma och sprang runt runt runt och tjoade =)
Sååååååååå skönt att se så många glada barn =)
Att se min älskade "Kladdkaka" så glad...mamma hjärtat fylldes så enormt mycket!!

"J" och jag fick surra lite också och det är så skoj att få surra med henne!!
Vi är Väldigt lika och trivs väldigt bra ihop!
NU ksa vi spraka igång hjulet att träffas oftare =)
Både föräldrar och barn kommer KANON bar överens med varandra så det är riktigt skoj!

Dock så undrar jag om "J" tyckte att jag var liiiiite mysko som köpte 10 kilo äpplen *ASG*

Nej, nu ska jag ta en match med kudden...den vinner på knock out innan matchen hunnit börja!!

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0