Mysdag De Lux För Hela Familjen!



I´m Staring At You!


Gratänge med potatis, broccoli, lök och grädde serverad till Smördegsinbakad Lax =)
Kan meddela att det var GOTT som skam!!

Till efterrätt serverades Kurrystekta Bananer och glass...kan meddela att det också är GOTT!!
Så hela familjen har rullat fram idag..."Kladdkakan" fick köpa en "Godisjulgran" på affären idag så han åt det och ville inte ha glass och banan...han satt och mumsade godis han =)
"Trollungen" han mumsade banan och glass för allt han var värd!!
Mammas hjärtan var så nöjda så =)

Igentligen så skulle vi ha haft barnvakt igår men det stälde vi in för mor och far kom och hällsade på och det vill vi inte missa jú =)
Sen så skulle vi ha haft barnvakt idag men då hade jag så jäffla ont i huvudet så då stälde vi in igen.
Men som sagt så har hela familjen myst riktigt idag =)

Jag och "Kladdkakan" gick till affären tillsammans, mycket mysigt och skoj att gå ensammen med honnom, vi surrade i ett och skrattade =)

"Trollungen" och jag har tokbusat idag också...han skratta så han kikna =)

I morgon så ska vi med "Kladdkakan" på BVC så dom får kolla på hans tå...den är infekterad och ajg vet inte riktigt hur jag ska göra med den...jag måste få ut varet...
FÖRHOPPNINGSVIS så kan dom hjälpa mej...nog för att jag har föga hopp på den punkten...inkompetenta saker!
Så fort jag får en schans så byter jag Vårdcentral!!

Våra små älsklingar sover så gott nu...och jag ska strax mysa ner mej ännu bättre i min säng under mitt NYA FLUFFIGA gooooooa täcke...mor kom med ett nytt täcke till Andreas...men jag tog det för jag är mer frusen och detta är ett Varmt täcke =)
Min älskling får krypa in under mitt täcke om han fryser... :0P

I morgon jobb...känns...ptja...som det känns!
Men men det ger klirr i kassan!
Söker jobb som annat och hoppas på det bästa!!

Sara...du och jag måste göra ett chema när vi ska träffas...verkar inte ska funka annars!!
VARFÖR ska du ut med hunden JUST då jag hoppat i pyjamasen och lagt mej i sängen för att se film!?
Vår tajming är usel...det är bara att inse fakta!!
Men nästa helg kanske!?

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0