Mys Morrgon 2 =) Jobba Längre Ikväll *Suck*




Just Ignor Me!


Guda skymmning vad jag hoppas att jag får nått av jobben som jag sökt...det är nog inte så troligt att det skulle missfipplas så men jag hoppas ändå!
Hoppet är det sisita som överger människan sägs det ju!

Jobbet igår gick bra, faktiskt!
Hoppas att det går lika bra idag...ska jobba längre idag än igår...*Suck*
Städajobbet är inte ett dugg skoj...trivs igentligen inte alls med det men jobb är jobb och det är bra att le och vara glad över dom timmar jag får!!

"Kladdkakan" och jag sitter och ser "Pippi Vill Inte Bli Stor" i vårat sovrum har som blivit en morron rutin...den funkar så länge jag är hemma på mornarna!!
En mycke mysig rutin =)
"Trollungen" sover ännu han har sovit ganska dåligt inatt...stackarn har nog ont i munnen!
Tänder som är på G att spricka fram...och Alvedon hjälper inte.
Men nu sover han så gott så =)
Dock inte jag...jag kunde inte somna om efter det att Andreas mobil tjöt!

"Kladdkakan" kom i natt och la sej i sängen med oss och har sovit här hela natten så sömnen i sängen har inte heller varit den bästa...kanske har sovit i 3 timmar inatt!
Men det kan ju inte hjälpas att lillen har ont i munnen och "Kladdkakan" drömt mardrömmar!

Nu ska jag kramas med min älskade "Kladdkaka" och se färdigt "Pippi"

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0