Mys Morgon Med Sötisarna Mina <3



I See You!

Mysmorgon de lux idag =)
Först kom "kladdkakan" och mös ner sej i sängen och så fick han se "Meckar Micke" i mamma o pappas säng!
Sen vaknade "Trollungen" och nu sitter dom bägge två och myser i sängen och ser "Lilla Röda Traktorn"!

Idag funderar jag på om vi skulle ha åkt till Leos Lekland...
Blev inte att åka till mor och far för dom misstänkte att syrrans yngsta tjej hade magsjuka på G...ochd et vill jag INTE ha!!
Så tyvärr så blev det inte att åka ;(

"Kladdkakan" är så farschinerad av vårat PlayStation som vi har nu...han tycker att det är så skoj att se när jag spelar..ska införskaffa fler spel till det så det finns nå skoj spel att spela =)
Just nu så finns det bara ett som jag tycker är skoj,"Tecken 5"!

Therese förlåt att jag inte ringde igårkväll....men jag hade lixom fullt upp!!
Fick tvätt stugan så jag fick tväta bort den tvätt vi hade =)
Ska försöka ringa dej ikväll!!
Är som så väldans trevligt att surra ju!!

Igår frågade Sara om jag ville följa med ut o rasta Akilles...men tyvärr så låg jag och min älskling i sängen och såg en film...och jag hade inte lust att klä på mej igen!
Men nån jäffla gång måste det ju passa oss bägge...fast det verkar som om världen bestämt att vi INTE ska umgås så mycket!!
Men vi har ju fått se Minimojerna så =)

Sitter i funderar på när jag ska lyckas få täcket av blommor klart...dessutom så tros jag att jag ska göra TVÅ stycken...ett till mamma och ett till svärmor!!
Gammla lakan som ska kastas tar jag gärna emot!!
Perfekta tyger att göra blommor av =)
Och annat också för den delen!!
Sitter och väntar på att min älskling ska komma hem, han skulle nog bara jobba halv dag idag,
Så det är därför jag funderar på att vi ska åka till Leos idag =)
"Kladdkakan" sitter o säger att han är hungrig...och det är han men jag vet att han äter bättre om han väntar en stund på morgonen med att äta...vet inte varför men det går bara bättre för honnom att äta då!
Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!







Stiljte idag...men jag har varit så flitig så!
Har vikt ihop och lagt in all tvätt som jag tvättade igår, renbäddat våran säng, slagit igång tvättmaskinen, sopat golven, dammat mattor och diskat undab all disk!
Så fint här hemma så =)

Sitter och funderar på vad viska hitta på idag...något skoj men jag vet inte vad vi sak hitta på...
Blir att åka till farmor o farfar i alla fall...men jag var mer inne på att göra nått skojigt av annat slag idag!

Men det verkar bli Leos i morgon i alla fall...blev så sent idag så "kladdkakan" hinner ändå inte leka av sej så mycket som han vill!
Men i o för sej så vill han aldrig hem från Leos ;)
Men ska jag betala 90 kronor så ska han minsann få leka i många timmar!!

Nej, nu ska jag gå och slita min man från oljudet av den där gitarren...NEJ jag tycker inte att den låter fint just nu!
SKa försöka komma på NÅTT att göra som dom små gillar!!

Wath The Hey, Wath The How...Over And out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0