My Love




Till Dej


Tänk att kunna älska allt som hjärtat förmår...att kunna drunkna i alla kännslor som finns.
Att kunna ligga vaken om natten bara för att se ditt underbara ansikte, att kunna krypa dej nära.

Att känna mej halv när du inte är nära...att en stor del av mitt liv är borta just då.
Att se hur vacker du är.

När jag ser in i dina ögon så ser jag all kärlek och blir alldeles varm innombords.
Känna när du kramar mej och kysser mina läppar...känna att knäna fortfarande viker sej och hjärtat slår dubbla slag!

Tänk att just jag får säga "Jag Älskar Dej" till dej varje dag...och tönk att just du säger "Jag Älskar Dej" till mej!

Älskling du är det så underbar och jag älskar dej så myket...kunde inte fått et bättre man och fader till dom så busarna...

Glömm aldrig det älskling!



Kärlek Är Inte Förgiven...Den Är En Gåva Att Vårda Ömt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0