Min Svärfamilj Är Bäst <3




I´m Just So Goooood!!


Idag blev det inget Leos...det blev så sent tyvärr...och i morgon så har vi tyvärr ingen Barnvakt!

Sen idag har jag suttit och funderat lite och kommit fram till att jag inte bara har Universums underbaraste man utan också Universums underbaraste svärmor och svärfar!!

Vi har varit där några timmar idag och bara suttit o surrat!!
Nästa helg ska nog jag och svärmor gå på loppis och kika om vi kan fynda nått...och bägge två längtar såååååååå mycket  till det blir loppis i parken så vi får knata runt där =)

Där kan man verkligen FYNDA!!
Sara och Daniel ni är ju lite som jag så vi ska till "Parken" i sommar och gå på loppis!!
Vi borde hitta på nått skoj också...kanske ta en liten semester tripp någonstans allihopa!!
Storforsen låter lockande...men då vill vi ha barnvakt till dom små...tänker att ha "Kladdkakan" och "Trollungen" lösa där!!

Har på tal om Sara och Daniel vait ut med dom och rastat deras odjur...
Har fått en hemskt felaktig bild i min skallen...Daniel TÄNKT PÅ VAD DU SÄGER när du umgås med MEJ!!
"Jag Måste Söka Hjälp För Det Här!"...fast det är klart att när jag umgås med dej Sara så känns det madrasserade rummet och "Tycka-om-sej-själv-tröjan" ganska så nära!!

Snowboards åkande Syklister sökes...Skall cykla med snowboard på ryggen...Det är ett KRAV!!

Eltejp...svart sådan...SKA införskaffas och klippas till MINST 16 stycken runda  prickar...8 till mej och 8 till Sara...sen är det bara att vänta....*Flin*
Och verket skall fottas och ramas in =) ;)

Funderar på att gå ut på gådrden och lyssna...höra om ekot lagt sej...och om rutorna slutat att skallra *Flin*
Andreas hälsar också att sången var skön...eller...hmmm...ja...jag skriver skön så blir det bra ;)

Undra just om jag skulle ta och krypa in i min pyjamas och sen mysa ner mej i min NYBÄDDADE säng och spela lite PS.
Nu har jag ju varit ut med Akilles och rastat Sara och Daniel...eller var det tvärt om!?
Tjorvar alltid om det där!

Nä...myset lät jäffla lockande!!

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag lyssnade precis och jag tror att det fortfarande finns ett svagt eko av ordet 'bärs' där ute... ;-)



Jag är för övrigt rädd att det ikväll var Akilles som rastade sin matte och husse - monstret.



För övrigt - jag tror väl det kan fungera med äldre sonen i Storforsen, men det där lilla kvicksilvret...njae...

2009-03-07 @ 00:26:05
URL: http://zaramara.blogg.se/
Postat av: Milo

Då är du lyckligt lottad om du känner så för dina svärföräldrar. Ta hand om det! Många kramar från en av dina grannar.

2009-03-07 @ 10:59:09
Postat av: Milo

Lust att ses och låta barnen leka? Dom känner väl inte igen varann det avr ju så längesen sist! Hoppas ni hållt er friska också. Kram.

2009-03-09 @ 11:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0