Mjuff...Gruff...Suck...Ingen Rubrik Idag





I Can Still See You!


2 veckors kvällsjobb från och med Måndag...klirr i kassan och det behövs!
Annars så hade jag gärna låtit bli att jobba ;)
Men pengar är ju som en viktig del av livet...tyvärr!!

Fredag blir det kanske att åka hem till mor och far...och att söka jobba där på många ställen!
Bara att lämmna in en ansökan även om dom inte söker folk...man kan aldrig så noga veta...turen kanske infinner sej!

Annars då??

Nja, inte mycket...har gått in i min Osociala period nu igen...vill helst bara vara nu!
Några få människor orkar jag prata med och umgås med...men inte många,

I morgon så ska vi träffa "J" och "I" till "kladdkakans" stora glädje =)
Ska bli skoj att få surra en stund o skoj för dom små att stojja runt!
Frågan är bara var vi ska ta vägen...vi vill som hitta på nått skoj med dom små...flrst tänkte vi åka på Leos Lekland men då kom vi på att det är ju Sportlov och då lär det var jeffligt mycket folk!
Så det skippar vi...vill inte trängas där med en massa ungar...och vuxna idioter som inte ser sej för!
Förra gången blev "Kladddkakan" sparkad i ansiktet at ev vuxen karl...hade jag varit med (han var just då med min syster) så hade jag skälla ut människan...hur dum får man vara....
Han åkte i samma rutchkana som "kladdkakan" men kunde ju Absolut INTE vänta  till "kladdkakan" hade ställt sej upp och gått en bit...nä då han var TVUNGET åka medan "kladdkakan" satt ner och försökte ställa sej upp...så det resulterade i en spark i ansiktet!

Idioter finns det gott om tyvärr...jeffligt gott om dom!
Har stött på en hel del sådana i mina dar!!

Men sen finns det ju bra idioter också...som Jag, Sara och Therese!!
Hi hi...inte många getter hemma hos oss (Fast jag tycker att det måste ju vara bra att NÅN har dom på grönbete;) )

*Suck* tyvärr så jobbar jag på våran brölloppsdag...men det finns ju en helg så...men det känns lite trisst faktiskt!
Men som sagt helgen finns och jag tror dom små ska få vara hos Farmor o Farfar ett tag då...så får jag och Andreas sitta hemma och se film o käka nått gott...kände fasen i mej inte för att gå ut o käk...lät mycket mysigare att vara hemma och mysa =)
Spc nu när vi hr det sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fint =)

Har tre stycken som bestämt sej för att dom vill bo i vårat sovrum...men jag har gett avslag till samtliga ;)

Systeryster hoppas jag kommer på Torsdag så att hon får se så fint det blev då vi gjorde om =)
+ att jag vill visa henne "Täcket" jag håller på med till svärmor mine...
Sara oc Danne, jag har bara ca 45 cirklar kvar att klippa ut nu...och bara 188 stycken att sy blommor av efter det !!
Men jag tror det kommer bli snyggt!!

Om ni bara visste så lyxigt det känns just nu...ligger/sitter i min sämg med datorn i knät....har just spelat PS2 en stund och funderar på att se på en film (Ja, min älskling är borta)...och allt detta kan jag göra i sovrummet!!
Känns faktiskt riktigt lyxigt!!!
Har portat dom små från vårat sovrum om dagarna.
Dom får bara komma hit om dom vaknar om natten och inte kan sommna om och då dom vaknar å morgonen...då brukar vi kura ihop oss i sängen och se en film...gissa om "Kladdkakan" är nöjd då =)

Var till läkaren igår med "Trollungen" och fick veta att han har ett "Fysiologiskt Blåsljud" och som jag fattar det så är det ofarligt.
Annars så var det inget spc att till lägga.

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0