Jag Ska Avlägsna ALLA Jävla Katter!!




I Can See You!!


Jag HATAR KATTER just nu!!
Förbannadade katter som driver löst...kan meddela att dom ligger förbannat löst till!!
Ska ringa hyresvärden och klaga...dom får fan göra nått åt katterna...dom revirmärker ju för fan överallt o så dessa jävla slagsmål...låter som en griffeltavla som bli anfallen av tusen nålar!!

Ska börja fånga in dom och sedan lämmna dem hoshyresvärden och meddela att nästa gång lämmnar jag INTE in dom!!
I ett hyreshus område så ska katterna hållas INNOMHUS och inte springa omkring OKASTRERADE/STERILISERADE ut!
Får jag vet vem som äger katterna så ska jag se till att dom får Kattpiss tillbaka o så ska jag fixa fram en inspelning med två katter i slaggis o spela om nätterna utanför deras lya...


JA, jag är värre än Belsebub själv!
Och JA jag är ARG!
Kastrera katterna om dom nu nödvändigtvis måste ut!!

Kattägare med lösdrivande katter

Om ni ser mej



SPRING!!!



Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!



P.s Och om inte våran kvartersvärd gör något med dom katter jag lämmnar in....då AVLÄGSNAR jag dom och då kommer dom INTE tillbaka!!Jag är LESS....KASTRERA DOM!!!D.s

Kommentarer
Postat av: Milo

Visst är det äckligt! Jag sa till lulebo att får jag fast katten så lämnar jag in den på polis stationen. Dom får inte springa lös, och det är ÄCKLIGT med kattpiss!!!!!

2009-03-11 @ 09:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0