Brölloppsdag Idag!!



Love Is In The Air!!


3 år sedan jag och min älskade Andreas sa "Ja" i kyrkan till varandra!
3 år som man och hustru...känns otrolig och underbart =)

Tyvärr så har jag spenderat denna kväll på jobbet...så någon romantisk brölloppsdag blev det inte...men till helgen så ska vi fira =)

Nej, nu ska jag duscha...känner mej som en dammråtta!!


Älskling var dag med dej är underbar och jag öslakr dej mer och mer för var dag som går!!*Pussar, Kramar Och Kyssar*
Tack för två underbara barn och ett underbar framtid!

Pojkar glöm ALDRES någonsin bort att mamma älskar över ALLT annat i UNIVERSUM!!
Ni är dom vackraste, finaste, underbaraste och älskade barn i detta Universum!!

Pussar, kramar och pussar bakom öronen // Mamma


Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!




"Lev Min Vän För Idag Kommer ALDRIG Igen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0