Vilken Trevlig Dag Och Kväll...

Fy sjutton för denna dag och kväll!

"Trollungen" ligger i 39,5 graders feber och han är INTE frisk för fem öre...väntar på att Jourcentralen ska ringa så jag får veta om dom kan remitera honnom till en annan vårdcentral än den som är här!
Eller om dom víll att vi ska komma in...dom gör som dom vill men han ska kollas upp av en läkare så jag ska ringa i morgon!!
Men jag ska ringa till barnavdelningen på Sunderbyn, det tyckte att jag lika gärna kan ringa dit istället för en vårdcentral efter som jag känner att jag blivit dåligt bemött på våran vårdcentral och att det kan vara lite svårt att få byta vårdcentralen
Hans hosta SKA kollas för nu har han haft den sedan i början på Augusti!!

Han sitter stilla i soffan...han till och med LIGGER STILLA i soffan och det är Ovanligt!!
Men nu sover han i alla fall...hoppas han får sova hela natten!!

Nepp, nu vaknade han igen!

Måste gå och ta hand om min lilla älskade "Trollunge"!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0