7 LÅNGA JÄVLA MÅNADER!!





I Dont Think So!


Nej, detta är inte något som vi haft en kort jävla period...det är 7 MÅNADER trollungarna har hostat och varit förkylda.
Förkylda till och från...hostan har alltid funnits där mer eller mindre.
Jag har snittat c:a 4 timmars sömn i 2½ månad...resterande 3½ månader har jag snittat c:a 2 timmar per natt.
Nej, jag är LÅNGTIFRÅN pigg.
7 LÅNGA JÄVLA MÅNADER UTAN ORDENTLIG SÖMN!!

I September så hade varken jag eller pojkarna sovit en hel natt på en månad...och så fortsatte det till Oktober.
Då avtog hostan LITE och vi fick c:a 4 timmars sömn pojkarna o jag per natt.
Och sen har hostan och förkylningarna fortsatt...i 7 månader!
Pojkarna och jag börjar bli sjuka av sömnbrist...

En vanlig förkylning med hosta ger sej, kanske är sjuk i en månad och det är helt Ok...det överlever man(Tro mej jag FÅR uttala mej om den saken jag kan gämnföra!)!
Dålig sömn i en månad är inga problem, trött blir man men man funkar.

En förkylning som inte ger med sej helt på sju månader och en Hemsk hosta som inte heller ger sej på 7 månader, det medför 7 månader av Dålig sömn (i bästa fall) och MÅNGA vaknätter för både stora och små.
Dom små är knäckta av hostan...vi är knäckta av sömnbrist.

Lägg då på Öroninflammationer av det rejäla slaget på Hostan och förkylningarna...och penicilin...så har du vaknätter och gråt!
Dessutom så har "Kladdkakan" fått tillbaka sin Öroninflammation..

Jag är knäckt Psykiskt som Fysiskt just nu...lika så mina små troll.
Dagarna går ut på att sova för dom små...för mej att se till att dom får mat och sina medeciner...och tro mej jag ger dom SÄLLAN Medeciner!
Men hostan är så kraftig att dom måste ha medecin mot den(DOm hostar som 4 vuxna stora karlar var!!) och "Trollungen" måste ha sin penicilin.

Så kontentan : NEJ DETTA ÄR INTE EN VANLIG FÖRKYLNINGSHOSTA!
Och är det det så behöver dom små hjälp att få bort den...för det är inte normalt att hosta i 7 jävla månader!!

Kontenta 2 : Vi orkar inte mer nu...ingen av oss....

Wath The Hey, Wath The How...Over Ande Out!

P.s För den som inte förstått det så är jag inte Kriskten...tänkte att det kanske inte framgick i mitt inlägg!!D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0