Allment

Hej!

Jaha, då ska jag då ge mej ut i bloggvärlden då...

Kanske jag hinner blogga lite mellan varven, kanske jag kan få lite hjälp av "Kladdkakan" ibland också =)
Han är så duktig på att ge mej förslag till vad jag ska skriva!

Idag så berättade han stolt för morfar, morbror o kusinen att "Mamma har körkort nu...nu måste mamma ha en bil morfar...kan vi ta din!?"
*Ler* han vill så mycket att vi ska skaffa en bil...helst en blå...men en röd går också bra!
Själv är jag glad om vi kan skaffa en bil...får se vad Trygghansa har att erbjuda i försäkringsväg!
Får jag ett bra pris på en försäkring så blir det en annan femma!

Köper vi en bil så blir det en resa till IKEA med svärmor och älsklingens farmor frammåt våren.
Kan nog hända att jag drar med mej någon annan människa också dit upp...vem mitt offer blir återstår att se =)
Många som vill iväg med mej...så det lutar åt att det blir några resor dit *Skrattar*

Men min första långa körsträcka blir till mor o far...inget snack om saken!

Finns en SAAB ute nu...4000...bra pris tycker jag att det verkar vara för den...dock så är det inget fotto på den och det gillar jag inte...
Men jag kan inte ringa på den förrens jag vet vad en försäkring går på och vad skatten är...eller skatten kan jag ju fråga människa som har den om...men försäkringen är ju induviduell!

Trygghansa skulle ringa upp i alla fall efter att dom kolla upp saker o ting åt mej...mycket bra!

"Trollungen" han sommnade i matstolen idag...han var så trött så han orkade bara inte vara vaken!
Han har inte sovit mer än hmmm....kanske 15 min idag och han brukar sova i c:a 1½-2 timmar!!
Så han däckade mitt i maten!
Han sover nu och peppar peppar ta i trä så verkar han ska sova hela natten!

Ska själv gå o lägga mej strax...även om jag igentligen vill se "Cin City"...min mans docka föreställande "Marv" ur den filmen gav mej inspiration!!
Han är sååååååååååååååååå bra "Marv" i den filmen så oj oj oj...

Nej...nu ska jag gå en rond med min kudde....resultatet ; Kudden vann 3 sekunder in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0