Tar Heldere Mögligt Bröd Även Idag!!





I See You!!


Blev vårdcentralen idag med "Kladdkakan"...hans öroninflammation har kommit tillbaka.
Inte lika hemsk som förra gången, men dock så är det på gång.
Han fick ingen Penicilin...inte förrens trummhinnan spruckit får han penicilin!
Känns faktiskt väldigt tungt att han fått tillbaka öroninflammatinonen...+ att han är svullen i halsen så han har svårt att andas.

"Trollungen" är knäckt av medecinen...han äter 3 medeciner..."kladdkakan" äter 2.
"Trollungen" äter Penecelin, Hostmedecin och Alvedon...
Känns som allt vi gör är att se till att dom får medecinerna dom ska ha!
Och NEJ jag ger dom inget i onödan...bägge hostar och bägge har ont så det är nödvändigt!!

Själv är jag knäckt slut och slagen...sov i 13 timmar inatt...men det är som spotta i havet efter idag!!
Känner mej lika trött och slut...och ännu mer insocial!!
Pojkarna och jag orkar INGENTING just nu...vi är som zoombies!

Men nån gång så kanske vi också blir friska...jag klammrar mej fast vid att vi ska få Remiss till Barnavdelningen på Sjukhuset...få uppkollat allergi och astma!
Hoppas att det går ganska fort!

Min kära svärmor sa att om hostan fortsätter så kan jag ringa så kanske vi får komma fortare...det är lättare att få komma tidigare i och med att vi redan finns i deras register!
Känns så jävla skönt så det kan INGEN fatta!!

Skulle själv behöva kolla om jag har Astma...många som påpekar att jag låter som en Astmatiker!!
Och visst det skulle jag inte hålla otroligt...lungorna snörs ihop titt som tätt!
Men denna månad blir det inget läkarbesök...har nog med medecin kostanader och läkar räkningar att vänta!!

Annars då?
Ptja, inte mycket alls...sitter så mycket som möjligt alldeles stilla...
I morgon så hoppas och ÖNSKAR jag att jag slipper in på Vårdcentralen med "kladdkakan"...men om vi ska se på hur det gick med hans förra Öroninflammation så hyser jag inte något större hopp om att det inte blir ett läkarbesök innan helgen är slut...
Ja, jag är pessemist...all min positiva energi är slut!

Wath Hey, Wath How...Over And Out

P.s Sara jag tror att "Minimojerna" får vänta till nästa helg...jag misstänker att du inte vill ha denna förkylning!!D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0