Planer För Sommarens Rabatt!

Hej!

Ooooo, jag har planer för min "trädgård"nu...kommer att bli såååååååå fint om jag lyckas!!
Ska fixa fram STORA fyrkantiga trålådor o så ska jag plantera Örter!
Dom örter jag redan bestämt är : KryddSalvia, TebladsMynta, Citronmynta, Gräslök både vanlig och Vitlöks...sem blir det säkert mer men det är som sagt vad jag bestämt nu =)

Sen så ska jag även ha: Jordgubbar, Sockerärtor och Smultron...även någon sallad hade jag tänkt =)

Tänk så gott att kunna gå ut o hämta färska kryddor till maten!!
Det ska bli spännande att se hur det går...ska beställa frön från www.impecta.com till mina rabatter =)
Oooooo...vill ha, vill ha, VILL HA!

Måste ila till mina små älsklingar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0