Dubbelsidig REJÄL Öroninflammation!

Hej!

Nu har vi varit på Akuten med "Trollungen",  lätt förhöjd sänka, 40,2 i feber..konstaterades SNABBT att det är Dubbelsidig REJÄL öroninflammation stackarn har!
Så nu äter han Penicilin.

Dom ska kalla till återbeslk om ett tag och då ska dom även kolla upp hostan...på BÅDE "Kladdkakan" och "Trollungen"!!
Det har jag ju bara tjatat om sedan AUGUSTI så....jävla inkompetenta fanskap!
Men nu ska det bli uppkollat och då ska dom se så att det inte ligger Astma i botten!
Måste säga att det känns så fruktansvärt skönt!

"Kladdkakan" vill så mycket leka med sin bästis "I",  ska höra om dom har lust att komma någon dag =)
"Kladdkakan" och "I" leker så fruktansvärt bra ihop och det tack vare att dom liger så nära varandra i ålder!
Favorit lek är Tafatt =)
Ska ringa henne tror jag då Trollungarna sommnat!!
Surra lite frön o grejer =)

Det är så trisst att Trollungarna istort sett varit sjuka sedan Augusti!
"Kladdkakans" hosta och infektion i luftvägarna gjorde ju så att han inte orkade med nått i stort sett!!
Och nu när han är frisk så är det lillebrors tur!!
Själv är jag också dålig...ont i kroppen och täpp i näsan...tror Bihålorna börjar täppas igen!!

Så nu har cirkusen börjat om...
Men är det nu så att nån vill ha besök av oss även om vi är sjuka så hojta till...
Nog kommer vi nog....
Smittar det gör vi men...Wath The Hey Wath The How ids jag bry mej?
                                                                                    

Sömnlösa nätter sedan Augusti...då FÅR jag se ut så här!!Sömnlösa Nätter Sedan Augusti...Då FÅR jag se ut så här!

Annars då??
Sitter o längtar efter BIL och HUS!
HATAR att bo i lägenhet...alla ser vad man gör o inte gör...det SUGER!!
Men kanske innom en överskådlig framtid att vi kan flytta i hus...
Ljuva ljuva tanke!!

Sara skulle du kunna förbarma dej över din grann fru och hjälpa mej att göra denna sida LITE piffigare...den är så KATASTROFALT tråkig!!

Är så less på allt just nu...är less på folk också...nä...inte riktigt så men efter allt ringande o bråkande idag för att få komma till Akuten så är jag less på Folk!
Måste till appoteket i morgon o hämta ut "Trollungens" medecin...känns jätte koj...nä inte ett dugg!'





Köpte "SKittels" godis på Ica Kvantum idag till min älskade man...bägge två gillar deras reklam..den är udda!!

Nej, nu ska jag ta o ringa till "J" en stund o surra...lite stimuli för hjärnan skadar aldrg...lite positiv stimuli!!
Är less gnäll, klagomål, sjukdom, irritations moment, o missnöjdsamhet...Just nu så vill jag bara ha positiva stimuli!!

Gnälla gör jag så bra själv så!

Wath The Hey, Wath The How...over and out!


Kommentarer
Postat av: Milo

Haha ja vi vill då INTE träffa er, vi vill absolut inte bli sjuka igen! Om vi inte redan blivit smittade! Hoppas inte

Håll nu killarna inne och kureras ordentligt...

2009-01-27 @ 11:21:00
URL: http://miilo.blogg.se/
Postat av: Sara

Nog kan jag göra ett tappert försök att hjälpa till med piffandet. Jag lär ju ha gott om tid till det mesta när jag är sjukskriven, så boka in dig bara. :)

2009-01-27 @ 11:43:39
URL: http://zaramara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0